Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Champagne: één der mooiste combinaties.

Comment

• Lemon trekt er wel op natuurlijk, alléz op foto toch. Leder voelt toch anders aan. Maar soit ge betaald het ook e dat champagne. Ik had het er ook niet voor over. Stopt ergens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
        Lemon trekt er wel op natuurlijk, alléz op foto toch. Leder voelt toch anders aan. Maar soit ge betaald het ook e dat champagne. Ik had het er ook niet voor over. Stopt ergens.
        Idem. Op vandaag zou 'k 't er zeker niet voor over hebben...

Dat leder in mijn auto bestaat uit 2 verschillende varianten. Glad nappa-like leder, en wat ruwer Montana-like leder. Wij hebben ook een '6 Individual thuis staan met champagne full Nappaleder, en dat voelt zo goed als identiek als het gladde leder in mijn kar.

Begrijp niet goed waarom ze daar twee soorten leder in proppen, eigenlijk. Je ziet 't verschil zo goed als niet (ge moet er echt met uw neus op hangen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

azukke zalige bak
            Als ge daar nu mee rond rijdt is dat zo beestig undercoverbaske.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                in dat silverstone? kleur is hij toch waanzinnig knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Oké, ik heb dat stuur niet ... maar ... ik heb ook no way zoveel pingping moeten neertellen en heb zo goed als 'n identiek interieur.
                  Gierige pin.

Individual op iets dat minder kost dan pakweg 70.000 €, vind ik persoonlijk een beetje onnozel. Het gaat tenslotte maar om kleurtjes. En in het standaardaanbod, zitten ook mooie mogelijkheden.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Als iemand niet op ne frank moet kijken en veel in zijn wagen doorbrengt en veeleisend is, is dat best een aangename investering. Anozel zou ik het niet echt noemen. Sommige pakketten individual vallen best mee in prijs. Die E93 cabrio hier op forum vb heeft voor niet zo heel veel opleg een mooie individual uitvoering

Comment

• Grijze 225M's onder een geile E91
                      Tis een 335d met 350pk en 730nm volgens de eigenaar.

Comment

• Héél knap die E91

Ik vind deze velgen op deze 5 reeks ook wel knap ze
                        Het is de eerste keer dat ik die velgen zie... (maatje 18* overigens).

Comment

• Ik vind het niet echt knap :s

De hele auto trouwens..

Zijn dat niet gelijkaardige velgen als die conceptcar op basis van de 7 (F01) ?

Comment

• Idd daar lijkt het wel op...
                            Concept Cars, Prototype Vehicles, Classic Automobiles, Vintage Vehicles, Muscle Cars, Race Cars, New Automotive Technology

Maar een paar weken geleden had hij er nog ander...precies of die om het half jaar telkens andere velgen koopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten

520d en M5 luchtinlaat langs de zijkant...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                Héél knap die E91

Ik vind deze velgen op deze 5 reeks ook wel knap ze
                                Het is de eerste keer dat ik die velgen zie... (maatje 18* overigens).

die kar trekt op niks.. velgen, M5-roosters, dak, nrplaat houder achter, nr plaat voor, chrome line, rondom getinte ruiten..

niet mijn ding, smakeloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

520d en M5 luchtinlaat langs de zijkant...
                                  Hij zal zijn elektronica extra koel willen houden he

Comment

• Phoenix Yellow E46 M3 met 6.000km

Ik wil

Comment

• Zalig.

Comment

• 70k eurokes voor ne M3 uit 2003 is toch wa overdreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                          70k eurokes voor ne M3 uit 2003 is toch wa overdreven.
                                          Langs de ene kant wel, langs de andere kant ook weer niet...
                                          Ik zou het niet kopen, maar als je nu echt persé nog een "nieuwe" M3 E46 wilt, en je hebt geld...

Comment

Working...
                                          X