Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
X
-
Hier een linkske naar film van GT3 RS met europipe
Comment
-
Mag naar mij ook maatkeOorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenMorgen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
ja ge hebt gelijk en zeker in deze tijden kunt ge elke klant maar beter goe verzorgenOorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenIs dit niet schandalig? Als er bij ons iemand komt van een andere handelaar, ontvangen we deze met open armen
Dat zijn dan klanten die reclame maken
, verkoper was nog aan het vertellen (toen ik het miniatuur porschke ging halen
) da hij minstens 1 klant per week verloor aan bmw.
Comment
-
hmm precies toch niet ZO overtuigd, maar zoals altijd moet je dat irl horenOorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
-
2 jaar rijbewijs kwijtOorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenLeuke achtervolging Porsche (op het einde vd video)
http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43/page=2

Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenLeuke achtervolging Porsche (op het einde vd video)
http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43/page=2
wat een sukkel, hij remt en kon gewoon dat straatje links induiken maar wat doet hij --> keert terug

Btw stel dat hij het echt niet door had en er komt dus iemand je de pas afsnijden, kan hij toch zeggen dat hij bang was voor een carjacking?
Comment
-
Ik heb 1 LC gefilmd, 0-170, meer plaats hadden we niet
't is wel met men gsm gefilmd..
+ YouTube Video 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik zou gewoon stoppen en pas als ze uitstappen terug vertrekken, dan heb je meteen een grotere voorsprong.Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenwat een sukkel, hij remt en kon gewoon dat straatje links induiken maar wat doet hij --> keert terug

Btw stel dat hij het echt niet door had en er komt dus iemand je de pas afsnijden, kan hij toch zeggen dat hij bang was voor een carjacking?
Comment
-
betere films maken of kwaliteittoestel gebruikenOorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb 1 LC gefilmd, 0-170, meer plaats hadden we niet
't is wel met men gsm gefilmd..
+ YouTube Video 
maar verdomd wat een snel ding
Comment
-
Ik heb hier thuis een klein fototoestel dat veel beter is van kwaliteit om te filmen.. maar 't was niet voorzien om te filmen
handig in "noodgevallen"
En thanks.. hij is idd snel, niet normaal hoe je word gekatapulteerd, en dat ding blijft gaan, schitterend
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment

Comment