Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Shelby 1998 Series 1 in FantasyCars. The most complete guide to Shelby 1998 Series 1 with Shelby 1998 Series 1 reviews, Shelby 1998 Series 1 photos & Shelby 1998 Series 1 technical data in FantasyCars.
Ben ook wel een grote fan van Shelby's.
Vooral van de GT 500E en natuurlijk de Cobra.
Enkel de Series 1 van een aantal jaren terug is wat minder geslaagd.
Komt van de Racerij.Dat is om de motorkap dicht te houden.
Hier is dat show
Toch niet, er zitten pins door de motorkap, en aan die staaldraden zit 'n haakje waarmee je de kap over die pins kan spannen...
Natuurlijk hadden ze ook 'n gewoon "slot" kunnen voorzien, maar aangezien 't een heel werkje is voor de hobbyist om zo'n slot op zijn nieuwe motorkap uit te lijnen, werden in die tijd in de US meestal hood pins voorzien, zeker omdat ze nogal vaak de kap opendeden om aanpassingen te doen enzo... Dus dan zijn hoodpins veel handiger. En daarom zitten ze op de replica ook
Dat die pins uit de racerij komen klopt natuurlijk wel
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Toch niet, er zitten pins door de motorkap, en aan die staaldraden zit 'n haakje waarmee je de kap over die pins kan spannen...
Natuurlijk hadden ze ook 'n gewoon "slot" kunnen voorzien, maar aangezien 't een heel werkje is voor de hobbyist om zo'n slot op zijn nieuwe motorkap uit te lijnen, werden in die tijd in de US meestal hood pins voorzien, zeker omdat ze nogal vaak de kap opendeden om aanpassingen te doen enzo... Dus dan zijn hoodpins veel handiger. En daarom zitten ze op de replica ook
Dat die pins uit de racerij komen klopt natuurlijk wel
Op die replica's zitten toch een gewoon standaard motorkapslot, én die pins?
Moet je eerst die pins losdoen, en dan nog het slot.
Comment