In borgerhout zijn er zo al verschillende trouwens
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
is dit dan dan gen turboaanzuigbuisOorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichtenparfait état

scrabblewoord
Comment
-
ja,Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis dit dan dan gen turboaanzuigbuis
scrabblewoord
waarschijnlijk bij een ongeval een ander spatbordje gestoken ofzo.
Comment
-
-
Gisteren zag ik een nieuwe C-break met Duitse plaat die dezelfde wieldeksels als bobo op zijn winterwielen had.
Net hetzelfde was onlangs te zien in een promotiefoto van de nieuwe E-klasse op de achtergrond.
Blijkbaar houden Duitsers hun oude winterwielen inclusief deksels als ze een nieuwe wagen kopen.
Comment
-
Lelijk doch interessant als je goedkoop wilt rijden http://www.2dehands.be/mooie-mercede...l?auto_merk=37
EDIT: Ik neem mijn woorden terug, de prijzen voor de W201 en W210 lijken op 6 maand tijd gewoon behoorlijk gezakt te zijn. Kan dat?
In Oktober vond je geen en deftige gekeurde W210 onder de €6000 en een W201 niet onder de 4000, nu lijkt het dat je met €1000 minder toekomt.Last edited by Gere; 15/03/2009, 23:44.
Comment
-
-
Idd, prijzen zijn merkelijk gezaktOorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenLelijk doch interessant als je goedkoop wilt rijden http://www.2dehands.be/mooie-mercede...l?auto_merk=37
EDIT: Ik neem mijn woorden terug, de prijzen voor de W201 en W210 lijken op 6 maand tijd gewoon behoorlijk gezakt te zijn. Kan dat?
In Oktober vond je geen en deftige gekeurde W210 onder de €6000 en een W201 niet onder de 4000, nu lijkt het dat je met €1000 minder toekomt.
Comment
-
-
-
brabus monoblock velgen staan em perfect vind ik
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
knap huis ookOorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenAfgelopen Zondag, stond deze SL te schitteren in de zon, ergens in Ichtegem.

lekker vlaams
Comment
-
Ik zie nu wel net dat er vooraan foute velgen opstaan. Het zouden er vooraan moeten zijn met een smallere rand. Deze heeft vooraan ook de velgen zitten die er enkel achteraan origineel gemonteerd waren.Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendeze blijft ontzettend knap, wauw
Comment

Comment