Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Waterstof brandstofcel: Zet H2 en O2 om in H2O en elektriciteitOorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
Dan liever waterstof in een verbrandingsmotor dan een pure elektromotor, niet?
Fossiele brandstoffen zijn op tegen 2040 ten laatste.
Het water stoten ze uit. Wat doen ze met die elektriciteit?
Comment
-
Ik had hem al gezien. Ik wilde al eens polsen wat hij er nog voor wenst maar het zou zot zijn om mijn s210 om te wisselen tegen een andereOorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Hopelijk geven ze die aan Tommetje T.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaterstof brandstofcel: Zet H2 en O2 om in H2O en elektriciteit
Het water stoten ze uit. Wat doen ze met die elektriciteit?
Kunnen ze gebruiken voor alle comfort in de auto of voor een bijkomende elektromotor aan te sturen.
Volgens mij zou het nog interessant zijn om die op te slaan en die dan af te takken dat je die thuis ook kan gebruiken. Veelrijders worden zo beloond met gratis elektriciteit.
Comment
-
Euhm, dat is in ontwikkeling heOorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHopelijk geven ze die aan Tommetje T.
Kunnen ze gebruiken voor alle comfort in de auto of voor een bijkomende elektromotor aan te sturen.
Volgens mij zou het nog interessant zijn om die op te slaan en die dan af te takken dat je die thuis ook kan gebruiken. Veelrijders worden zo beloond met gratis elektriciteit.
dat je je Hydrogen kan gebruiken om je stroom thuis op te wekken.
Maar de meest efficiente manier is om die elektriciteit te gebruiken voor de elektromotor aan te drijven, en dus geen verbrandingsmotor meer.
Comment
-
Shit keeps coming.Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenVraagje: mijn vader rijdt met een ML270CDI uit 2003. De laatste tijd zijn er enkele "bonken" vooraan aan je voeten te horen en te voelen bij het tot stilstand komen.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Thanks.
Daarnet leek hij maar de helft van zijn vermogen te hebben.
Wanneer hij anders bij plankgas nog een aanvaardbare duw en versnelling geeft was daar nu niets van te merken.
Rijdt nog 120 km/h op de autostrade maar hett duurde zo ontiegelijk lang om die snelheid te bereiken, niet normaal.
Comment
-
Ah, wist ik niet, interessant!Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEuhm, dat is in ontwikkeling he
dat je je Hydrogen kan gebruiken om je stroom thuis op te wekken.
Maar de meest efficiente manier is om die elektriciteit te gebruiken voor de elektromotor aan te drijven, en dus geen verbrandingsmotor meer.
I know, maar ik heb het liefst verbrandingsmotor met waterstof, en elektromotor als bijkomende motor om prestaties te verhogen, bv vanaf stationair toerental max koppel ter beschikking. Niet elektromotor als hoofdmotor.
Comment
-
Misschien ligt het aan de autmatische bak. Oliewissel kan daarbij soms wonderen doen.Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenShit keeps coming.
Daarnet leek hij maar de helft van zijn vermogen te hebben.
Wanneer hij anders bij plankgas nog een aanvaardbare duw en versnelling geeft was daar nu niets van te merken.
Rijdt nog 120 km/h op de autostrade maar hett duurde zo ontiegelijk lang om die snelheid te bereiken, niet normaal.
Comment
-
Ik zal het morgen eens vragen.Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMisschien ligt het aan de autmatische bak. Oliewissel kan daarbij soms wonderen doen.
Als het morgen van het zelfde is, zal mijn vader er toch mee naar de stealer gaan.
Comment
-
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Klinkt als de symptomen van een kapotte luchtmassameter. Hebben dit ook gehad op onze vorige E.Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenShit keeps coming.
Daarnet leek hij maar de helft van zijn vermogen te hebben.
Wanneer hij anders bij plankgas nog een aanvaardbare duw en versnelling geeft was daar nu niets van te merken.
Rijdt nog 120 km/h op de autostrade maar hett duurde zo ontiegelijk lang om die snelheid te bereiken, niet normaal.
Methode om het even te verhelpen is te stoppen, uit te stappen, auto te sluiten en na 30 sec weer te openen en weer te vertrekken. Normaal reset de motorelectronica zich dan en zou hij opnieuw vol vermogen geven. Vervangen blijft natuurlijk nodig. (Dit was wat de garage ons vertelde en wat werkte, auto stond in het noorden van Engeland toen hij die problemen kreeg. Na de reset probleemloos thuisgeraakt en daags nadien vervangen).
Comment
-
Jep, ik was hetzelfde aan het denken.Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen 123 en 190 op dezelfde mercedes stand toen.
wat een contrast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteneen 123 en 190 op dezelfde mercedes stand toen.
wat een contrast.
Idd.
Ze hebben toch een 2-tal jaar terzelfdertijd in productie geweest.
Comment
-
'k herinner mij die tijd eigenlijk nog tamelijk goed, da was groot nieuws, mercedes ging terug "nen 190" maken, de vorige 190 stamde uit de tijd van de "heckflossen", de bedoeling was eigenlijk mercedes voor een groter publiek toegankelijk maken, en als antwoord op de bmw 3 serie, en zo werd de wagen ook eigenlijk een beetje bekeken, een low budget benz, pas toen de 124 uitkwam, zag men dat de wagens eigenlijk goed op elkaar leken, dat waren nogal tijden......talloze zonder opties en met 4 versnellingen werden uit duitsland ingevoerd, de winkel draaide nogalOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdd.
Ze hebben toch een 2-tal jaar terzelfdertijd in productie geweest.
Comment
-
-






Comment