Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Net zoals BMWMB zijn 335i.Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEcht, dat zal nog een misser zijn als ie z'n kar wilt verkopen...
Comment
-
Had je nog graag het verbruik meegedeeld, maar ben het vergeten te checken in alle drukteOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmooi zo
...de prijs van een viano ligt onder die van een transporter, en al positioneren ze hem graag als uber-monovolume, blijft het wel een cammionette
Comment
-
Het valt makkelijk op te lossen. Comand kun je zo naplaatsen. Bij David zijn 335i is het natuurlijk een ander geval; het plaatsen van een i-drive is zo goed als onmogelijk of het hele dashboard moet eruit.Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEcht, dat zal nog een misser zijn als ie z'n kar wilt verkopen...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Waar staat die ergens in Waregem ? Anders ga ik dit weekend wel ff kijken, en laat ik weten of het de moeite is. Het is tenslotte een hele afstand... Ik woon toch op zo'n 7 km van Waregem, kleine moeite ff te gaan kijken.Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIemand zin om deze week mee naar diene rooie W124 te gaan zien in Waregem?
Comment
-
Die brabus is wel vet opzichOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeel smartjes

Comment
-
Geen idee. Dat zou wel de max zijn als je dat kon doen.Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenWaar staat die ergens in Waregem ? Anders ga ik dit weekend wel ff kijken, en laat ik weten of het de moeite is. Het is tenslotte een hele afstand... Ik woon toch op zo'n 7 km van Waregem, kleine moeite ff te gaan kijken.
Ik heb alleen maar de kapaza ad:
Comment
-
Hoe ist het met de 300?Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVeel smartjes

Ik wil eigenlijk ook wel 300 rijden
Comment
-
Beter dan ooit.Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenHoe ist het met de 300?
Ik ook, maar dan draait mijn motor iets van een 8000 toeren...Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk wil eigenlijk ook wel 300 rijden
Comment
-
Apekop.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBeter dan ooit.
Ik ook, maar dan draait mijn motor iets van een 8000 toeren...
In 6de zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenApekop.
In 6de zeker?

6 vitessen zijn voor brolauto's.
Echte auto's hebben er 4 of 5.
Comment
-
E500E --> 4Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
6 vitessen zijn voor brolauto's.
Echte auto's hebben er 4 of 5.
Naar het schijnt zijn er op het einde van de E500 reeks een paar met vijftrappers gemaakt. Nooit eentje gezien.
Comment
-
-
Comment
-
Nee, maar ik wil eigenlijk wel E300 rijden. Lijkt me cool.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlles meer dan 5.
Ném.
Liefst manueel.
Comment
-
bestaat niet in turbodieselOorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenLiefst manueel.
Comment
-
Weet ik. 300 is ook atmoOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbestaat niet in turbodiesel
Comment

Comment