Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenEen E 200CDI FL, die na een 20k km nét nog genoeg motorolie heeft, maar toch nét te weinig om er geen voor waarschuwing voor te geven via de boordcomputer, is dat regel of uitzondering ?
'k Kreeg vanavond op de snelweg een melding van "Bij eerste tankstop oliepeil controleren"... dat dus maar gedaan en idd: het oliepeil ligt nog maar net op het minimum toegelaten niveau. Zijn CDI's gekende olieverbruikers of is er iets bijzonders aan de hand ?
't Viel me ook op dat de olie PIKzwart was...die eerste servicebeurt kan dus niet vlug genoeg komen. Komende dagen afspraak maken, want nog 5k km met te weinig en zo'n smerige olie rondrijden, als autoliefhebber voel ik dat toch een beetje aan als mishandeling.
Als je olie niet pikzwart ziet, is er iets deftig mis.
Comment
-
heb een leuk gadget toegevoegd aan m'n oldie
Comment
-
achja, mag nie te zot beginnen doen ook hé
heb momenteel andere benzplannen, druk alles bijeen aan't sprokkelen om de eerste AMG na te bouwen, de carosserie van een w108 staat hier al en ben aan't onderhandelen om een "hart" van een 560 aan te schaffen, en dan hopen op veel regenachtige zondagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk wil 300.SE
Comment
-
Deze wil ik jullie niet onthouden
Strak exemplaar mijn gedacht2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk wil 300.SE
Maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIkke 280.SE, 190-EVO en 124-AMG
was begin jaren '90 de safetycar in de F1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDeze wil ik jullie niet onthouden
Strak exemplaar mijn gedacht
perfectie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan van deynze Bekijk Berichtenheb jij een 124 AMG ? welke motor heeft die auto dan , een 3.4 ?
was begin jaren '90 de safetycar in de F1
Ik wil dat
Kheb er ooit bijna eentje gekocht (tot 2 keer toe zelfs) maar mini gaat voor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIkke 280.SE, 190-EVO en 124-AMG
190-AMG en ik ben tevreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenenkel spijtig dat hij z'n kilometerstand niet wil laten zien.
Ofwel extreem laag.... ofwel heeft ie heel wat vervangen. Die pook, die motorkapisolatie ed. zien er bij normaal gebruik redelijk 'anders' uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten190-AMG en ik ben tevreden.
Comment
Comment