Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren zag ik mijn schoonvader ,hij heeft een fantastisch mooie S60 van 2005 een 2400 naft ik geloof 180pk ,ziet eruit als nieuw zelf nieuw gekocht ook ,heeft altijd Volvo gereden geloof al 4 volvo's daar gekocht .
De man is verleden jaar 80 geworden ,rijd nu niet veel meer .
Hij was onlangs op onderhoud geweest ondanks dat hij de laatste jaren nog maar een 5000 km per jaar doet gaat de wagen elk jaar binnen,hij vroeg me is het normaal dat ze weer de bougies vervangen hebben,ik zeg weer wat bedoel je hij zei ze doen dat elke keer, en het is niet de eerste de beste garage maar een officiele volvo verdeler noem geen namen maar het is in herentals ;-) ze hebben ook nog een filiaal in turnhout geloof ik.
ik zei zeker niet juist denk normaal om de 40000 of zo ,hij houd alle facturen altijd bij ik zeg ga ermee en confronteer ze ermee ,ja durft hij natuurlijk niet.Maar wat vinden jullie nu van deze toestanden normaal of niet.
mvg Ronny
Gisteren zag ik mijn schoonvader ,hij heeft een fantastisch mooie S60 van 2005 een 2400 naft ik geloof 180pk ,ziet eruit als nieuw zelf nieuw gekocht ook ,heeft altijd Volvo gereden geloof al 4 volvo's daar gekocht .
Hij was onlangs op onderhoud geweest ondanks dat hij de laatste jaren nog maar een 5000 km per jaar doet gaat de wagen elk jaar binnen,hij vroeg me is het normaal dat ze weer de bougies vervangen hebben,ik zeg weer wat bedoel je hij zei ze doen dat elke keer, en het is niet de eerste de beste garage maar een officiele volvo verdeler noem geen namen maar het is in herentals ;-) ze hebben ook nog een filiaal in turnhout geloof ik.
ik zei zeker niet juist denk normaal om de 40000 of zo ,hij houd alle facturen altijd bij ik zeg ga ermee en confronteer ze ermee ,ja durft hij natuurlijk niet.Maar wat vinden jullie nu van deze toestanden normaal of niet.
mvg Ronny
Wij hebben de 2.4 140pk-versie, maar zo goed als identiek aan de 170pk-versie. Bougies worden niet elk onderhoud vervangen. 15 000 km/j, officiële dealer.
kan wel zijn dat bij een auto die meer stil staat dan rijdt(iedere keer koude start) dat ze de bougies sneller moeten vervangen
ik zou om uitleg vragen waarom
mvg Ronny
Officieel en Herentals, dat kan maar één dealer zijn... Al redelijk veel verhalen van gehoord over VH Herentals.
Raar, ben er net tevreden van. Heb mijn V70 gekocht van iemand die daar op onderhoud ging, en hij had net iets laten vervangen. Een half jaar later was daar een probleempje mee, en ze hebben dat voor mij gratis opgelost, ondanks de wagen dus mij al als nieuwe eigenaar had.
kan wel zijn dat bij een auto die meer stil staat dan rijdt(iedere keer koude start) dat ze de bougies sneller moeten vervangen
ik zou om uitleg vragen waarom
denk niet dat de bougies op 5000 km/jaar versleten zouden zijn ,is ook pas de laatste 2 jaar dat hij nog maar 5000/jaar doet ,staat dus op elke jaarlijkse factuur.Vind het toch heu nogal opvallend
komt uit de periode voor de nieuwe VEA motor: D2=1.6, D3 = 2.0 136 5cyl, D4 is dezelfde blok als D3 maar met 163 pk
Idd, weet niet wanneer ze precies veranderd zijn naar de 4 cilinder, maar collega heeft nog een D3 gekocht van oktober 2014 met de 5 in lijn dacht ik. Mijne is er een van juni.
Rijdt wel aangenaam, maar heeft precies wel grotere dorst dan mijn C220 die ik hiervoor had.
Comment