Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer een handelaar die graag smijt met de woorden Full Option...
    Hij kent er duidelijk veel van.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Weer een handelaar die graag smijt met de woorden Full Option...
      Hij kent er duidelijk veel van.

http://www.kapaza.be/nl/volvo/volvo-...-103318010.htm
      Zoek de 10 gebreken... Ik zal beginnen met zetelverwarming!

Comment

• Elektrische stoelen!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Trekhaak :p

Comment

• schuifdak !!!

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Rear car entertainment of hoe noemt dat ....
              BLIS
              Standverwarming
              ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Boodschappenvak
                Regensensor

Comment

• Gisteren zag ik mijn schoonvader ,hij heeft een fantastisch mooie S60 van 2005 een 2400 naft ik geloof 180pk ,ziet eruit als nieuw zelf nieuw gekocht ook ,heeft altijd Volvo gereden geloof al 4 volvo's daar gekocht .
                  De man is verleden jaar 80 geworden ,rijd nu niet veel meer .
                  Hij was onlangs op onderhoud geweest ondanks dat hij de laatste jaren nog maar een 5000 km per jaar doet gaat de wagen elk jaar binnen,hij vroeg me is het normaal dat ze weer de bougies vervangen hebben,ik zeg weer wat bedoel je hij zei ze doen dat elke keer, en het is niet de eerste de beste garage maar een officiele volvo verdeler noem geen namen maar het is in herentals ;-) ze hebben ook nog een filiaal in turnhout geloof ik.
                  ik zei zeker niet juist denk normaal om de 40000 of zo ,hij houd alle facturen altijd bij ik zeg ga ermee en confronteer ze ermee ,ja durft hij natuurlijk niet.Maar wat vinden jullie nu van deze toestanden normaal of niet.
                  mvg Ronny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Boodschappenvak
                    Regensensor

Xenon

Comment

• Privacy gordijntjes achteraan. (of is dit eerder accesoire te noemen? )
                      Elektrisch inklapbare spiegels

Comment

• Sportstuur
                        dynaudio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                          Gisteren zag ik mijn schoonvader ,hij heeft een fantastisch mooie S60 van 2005 een 2400 naft ik geloof 180pk ,ziet eruit als nieuw zelf nieuw gekocht ook ,heeft altijd Volvo gereden geloof al 4 volvo's daar gekocht .
                          Hij was onlangs op onderhoud geweest ondanks dat hij de laatste jaren nog maar een 5000 km per jaar doet gaat de wagen elk jaar binnen,hij vroeg me is het normaal dat ze weer de bougies vervangen hebben,ik zeg weer wat bedoel je hij zei ze doen dat elke keer, en het is niet de eerste de beste garage maar een officiele volvo verdeler noem geen namen maar het is in herentals ;-) ze hebben ook nog een filiaal in turnhout geloof ik.
                          ik zei zeker niet juist denk normaal om de 40000 of zo ,hij houd alle facturen altijd bij ik zeg ga ermee en confronteer ze ermee ,ja durft hij natuurlijk niet.Maar wat vinden jullie nu van deze toestanden normaal of niet.
                          mvg Ronny
                          Wij hebben de 2.4 140pk-versie, maar zo goed als identiek aan de 170pk-versie. Bougies worden niet elk onderhoud vervangen. 15 000 km/j, officiële dealer.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• kan wel zijn dat bij een auto die meer stil staat dan rijdt(iedere keer koude start) dat ze de bougies sneller moeten vervangen
                            ik zou om uitleg vragen waarom
                            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Iemand een mening over deze:

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
                              ik ben geen twijfelaar
                              allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
                                Gisteren zag ik mijn schoonvader ,hij heeft een fantastisch mooie S60 van 2005 een 2400 naft ik geloof 180pk ,ziet eruit als nieuw zelf nieuw gekocht ook ,heeft altijd Volvo gereden geloof al 4 volvo's daar gekocht .
                                mvg Ronny
                                Officieel en Herentals, dat kan maar één dealer zijn... Al redelijk veel verhalen van gehoord over VH Herentals.

Comment

• Raar, ben er net tevreden van. Heb mijn V70 gekocht van iemand die daar op onderhoud ging, en hij had net iets laten vervangen. Een half jaar later was daar een probleempje mee, en ze hebben dat voor mij gratis opgelost, ondanks de wagen dus mij al als nieuwe eigenaar had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                                    ziet er correct uit, niet afgeleefd
                                    enige nadeel bij de 2.4d: 5bak ipv 6 bak waardoor relatief veel toeren bij 120/u en ietsje hoger verbruik
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audi-lover Bekijk Berichten
                                      Officieel en Herentals, dat kan maar één dealer zijn... Al redelijk veel verhalen van gehoord over VH Herentals.
                                      positief of negatief ,mag ook via pd ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                        kan wel zijn dat bij een auto die meer stil staat dan rijdt(iedere keer koude start) dat ze de bougies sneller moeten vervangen
                                        ik zou om uitleg vragen waarom
                                        denk niet dat de bougies op 5000 km/jaar versleten zouden zijn ,is ook pas de laatste 2 jaar dat hij nog maar 5000/jaar doet ,staat dus op elke jaarlijkse factuur.Vind het toch heu nogal opvallend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          De D4 2014 is toch gewoon een 2.0 I4?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          komt uit de periode voor de nieuwe VEA motor: D2=1.6, D3 = 2.0 136 5cyl, D4 is dezelfde blok als D3 maar met 163 pk
                                          Idd, weet niet wanneer ze precies veranderd zijn naar de 4 cilinder, maar collega heeft nog een D3 gekocht van oktober 2014 met de 5 in lijn dacht ik. Mijne is er een van juni.

Rijdt wel aangenaam, maar heeft precies wel grotere dorst dan mijn C220 die ik hiervoor had.

Comment

Working...
                                          X