Gewoon een reflectie van de achterlichten denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenGewoon een reflectie van de achterlichten denk ik.
?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHeb net de nieuwe LP640 van Jozef mogen aanschouwen. Wit met zwart interieur en witte stitching.Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenZoals ik al zei het was een specialleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenGewoon een reflectie van de achterlichten denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHoe kan je op die plaats reflectie hebben van de achterlichten?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Voor de liefhebbers die het nog niet weten. Volgend weekend is de flanders collection car in Flanders expo Gent. blijkabar gaan ze dit jaar Lambo in de spotlights zetten. Helaas zit ik in Rheims anders was ik zeker eens gaan kijken. Hoplijk krijgen we nadien wat leuke pics te zien
Tijdens iedere editie organiseren we een expositie rond een bepaald thema. Voor 2010 is dit Lamborghini. Het volledige gamma zal te bekijken zijn waaronder enkele wagens die nooit eerder aan het publiek werden getoond. Zo is er een gepantserde Lamborghini 4x4 van een voormalig staatshoofd te zien. De wagen weegt meer dan 4 ton en is niet alleen kogelvrij maar is eveneens bestand tegen aanslagen met raketwerpers en mijnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenBackfire is zo onaards vet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenVoor de liefhebbers die het nog niet weten. Volgend weekend is de flanders collection car in Flanders expo Gent. blijkabar gaan ze dit jaar Lambo in de spotlights zetten. Helaas zit ik in Rheims anders was ik zeker eens gaan kijken. Hoplijk krijgen we nadien wat leuke pics te zien
Tijdens iedere editie organiseren we een expositie rond een bepaald thema. Voor 2010 is dit Lamborghini. Het volledige gamma zal te bekijken zijn waaronder enkele wagens die nooit eerder aan het publiek werden getoond. Zo is er een gepantserde Lamborghini 4x4 van een voormalig staatshoofd te zien. De wagen weegt meer dan 4 ton en is niet alleen kogelvrij maar is eveneens bestand tegen aanslagen met raketwerpers en mijnen
Comment
-
Echt zo'n vuilniszakken kleur, maar wel verrassend vet!
Comment
Comment