Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat verklaart veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Ik zou altijd voor een lp 640 gaan. Ziet er veel specialer uit vooral de kont. Het is voor mij meer een echt lambo omdat het de opvolger is van de diablo waar ik eerst ook al fan van was. Die gallardo is wel heel mooi, maar een murci blijft specialer voor mij.
      volledig akkoord! murci all the way! (en btw zwart is geen kleur voor een supercar vindk maar over kleuren kan je eindeloos bezig blijven natuurlijk)

Comment

• Geen idee of er nog meer te koop staan maar nr 03 van de 20 Reventon's staat te koop!

Comment

• kedang

Zeker geslaagd, zelfs de achterlichten.

Comment

• Maar dat dak, enfin

Voor de rest idd wel reteknap

Comment

• Yep, dikke Lambo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Maar dat dak, enfin

Voor de rest idd wel reteknap
                snap ik ook niet. Ziet er totaal niet degelijk uit, slecht afgewerkt en zo van ver ontworpen...

Voor de rest dik ok

Comment

• Waarom is die Belg eigenlijk van Lamborghini naar Seat gegaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    Waarom is die Belg eigenlijk van Lamborghini naar Seat gegaan?
                    Fortis?

Comment

• Uitdaging, vermoed ik.

Comment

• Idd, om een nieuwe wind door Seat te laten blazen.

Wie is er nu designer bij Lambo?

Comment

• walter da silva

Comment

• Dus die werkt zowel voor Audi als Lamborghini als ik het goed voor heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              snap ik ook niet. Ziet er totaal niet degelijk uit, slecht afgewerkt en zo van ver ontworpen...

Voor de rest dik ok
                              1 ding laten ze de Italianen nog eens ontwerpen... 1 DING!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                kedang

Zeker geslaagd, zelfs de achterlichten.

Die custom kleur is magnifiek maar met die velgjes gaat ie nog in de shit komen

Comment

• Een Murci heeft dankzij z'n design ook niet meer nodig dan 18", vind ik.
                                  Altijd zo zonde als iemand er dan toch grotere dingen onder moet gooien..

Comment

• Lamborghini Murciélago LP640 Versace Roadster

Comment

• Is voor trouwens groter dan achter? 19'' en 20'' of kan dat niet?

Comment

• @ Timo: omgekeerd zou me logischer lijken

@ Rami: wat bedoel je met "met die velgen gaat hij nog in de shit komen"?

Comment

Working...
                                        X