Machtig stuur in die Z4...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
erg origineel ( niet dus ) , ik zou die bestellen in Rubin zwart metaalkleur van individual

mooie interieur , zou die ook zo bestellen .
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Op de Touring hierboven zou het om de Individual Mondschein Metalic gaan? Maar het lijkt op de foto wel een zilver metaal te gaan. Of zou het met de spots zo erop lijken
Weet iemand over prijzen van een Individual 3 Serie? Kan men ook de velgen eraf laten en opteren voor een niet Individual velg?
Comment
-
Die kleur van het koetswerkOorspronkelijk geplaatst door Cayenne330ci individual

. En dan mogen de mensen nog zeggen: zwart interieur is zo saai...maakt mij allemaal niet uit! Ik vind het gewoon prachtig!
Die auto word het dus!
*gaat naar de dealer*
*komt net enkele pleuro's te kort
*
Comment
-
*geeft €2*Oorspronkelijk geplaatst door TT2Die kleur van het koetswerk
. En dan mogen de mensen nog zeggen: zwart interieur is zo saai...maakt mij allemaal niet uit! Ik vind het gewoon prachtig!
Die auto word het dus!
*gaat naar de dealer*
*komt net enkele pleuro's te kort
*
hier kom je dan toch wel mee toe, niet?
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Kan je onmogelijk zeggen op basis van deze foto. Je hebt een vergelijkingsbasis nodig, ofwel een véél betere foto. Ik durf er geen uitspraak over te doen.Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoOp de Touring hierboven zou het om de Individual Mondschein Metalic gaan? Maar het lijkt op de foto wel een zilver metaal te gaan. Of zou het met de spots zo erop lijken
Doorgaans ziet maneschijn metallic er iets meer "parelmoer" uit dan dit.
Snuister 'es wat rond op www.bmw.de -> er zal een wereld voor je opengaan (alle accessoireprijslijsten, prijslijsten incl. Individual-suggesties, ...).Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoWeet iemand over prijzen van een Individual 3 Serie? Kan men ook de velgen eraf laten en opteren voor een niet Individual velg?
Comment
-
Messing metallic zit al jaren in het gamma, en het blijft verbazen.Oorspronkelijk geplaatst door TT2Die kleur van het koetswerk
.
Let op, het verschilt enorm van foto tot foto. Het is ook een love-it-or-hate-it-kleur. Messing heeft schakeringen tussen goudbruin en oliegroen, soms met een grijze zweem eroverheen. Érg speciale kleur.
Ik vind 'm schitterend, maar ik zou 'm denk ik nooit bestellen. Als je met zo'n auto op baan bent, val je héél erg hard op...
Comment
-
Hier ne link. Het zou moeten kloppen die Individualkleur. Alé, het staat er daar toch opOorspronkelijk geplaatst door gTaKan je onmogelijk zeggen op basis van deze foto. Je hebt een vergelijkingsbasis nodig, ofwel een véél betere foto. Ik durf er geen uitspraak over te doen.
Doorgaans ziet maneschijn metallic er iets meer "parelmoer" uit dan dit.
Snuister 'es wat rond op www.bmw.de -> er zal een wereld voor je opengaan (alle accessoireprijslijsten, prijslijsten incl. Individual-suggesties, ...).
Hier -->http://shows.autospies.com/gallery/s...1&galleryId=36
Comment
-
Die Mondschein Metalic Individual lijkt hard op de niet Individual Arktis Metallic.
Allesinds op de configurator van BMW zelf
NB:
NopesSnuister 'es wat rond op www.bmw.de -> er zal een wereld voor je opengaan (alle accessoireprijslijsten, prijslijsten incl. Individual-suggesties, ...).
Comment
-
Toch wel.Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoNopes
Van buiten : www.bmw.de -> 3 -> berline of touring -> Aktuelle Preisliste
Alstublieft.
Comment

Comment