Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De laatste facelift van de 9-5 vind ik persoonlijk ietsje minder geslaagd, vooral de bril op de koplampen.
Maar toch: leuke, onderscheidende auto, proficiat!
Zal zaterdag nog wat foto's nemen Hij rijdt trouwens fantastisch, lekker stil en ondanks de sportvering toch nog comfortabel. Het vermoge kunne we nog nie volledig teste (roderen) maar vanaf 2000 toere komen die 370 newtonmeterkes los, en als je dan al in je zetel wordt gedrukt wat gaat dat dan zijn bove de 4000 toere.
De grip van het stuur zit goed, de achterkant is goed geribbeld en grootse deel is nog altijd van leder. Jammer dat het alu van plastiek is het is wel 'deftige' plastiek maar toch het zou niet mogen. En koud voelt het niet aan.
Hangt ervan af. Als het een standaard Aero is met idd 205 pk dan kan het.
Echter heb ik de indruk dat deze niet op standaard vermogen rijdt gezien de Hirsch velgen en de verlaging... . Dan wordt het iets moeilijker (ddurder) maar het kan allemaal
Comment