Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goeienavond allemaal.
Even een vraagje hier stellen denk dat dit wel het meest gepaste is.
Vader is al een tijdje opzoek naar een aston martin db4 of een aston martin db7 als jullie enig idee hebben waar er mss een van deze twee te koop staat zouden jullie mij dit dan kunnen laten weten
Goeienavond allemaal.
Vader is al een tijdje opzoek naar een aston martin db4 of een aston martin db7 als jullie enig idee hebben waar er mss een van deze twee te koop staat zouden jullie mij dit dan kunnen laten weten
de huidige modellen trekken allemaal te hard op elkaar
laten we eerlijk zijn
de V8 Vantage is vanaf de neus tot aan de achterkant van de deur letterlijk de DB9
& de DBS is ook al gebaseerd op de de DB9
de huidige modellen trekken allemaal te hard op elkaar
laten we eerlijk zijn
de V8 Vantage is vanaf de neus tot aan de achterkant van de deur letterlijk de DB9
& de DBS is ook al gebaseerd op de de DB9
Dat kan zeker niemand ontkennen, de designers mochten idd wat inventiever zijn. De Rapide is uiteindelijk een uitgerekte DB9.
De achterkant van de Vanquish is ronduit schitterend, enige spijtige is de vormgeving van de lichten vooraan imo.(die zwarte rand)
Goeienavond allemaal.
Comment