Overigens ... een amusant feit : Monserez verkoopt meer Alpina's met stuur rechts dan stuur links.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Britten die ze hier komen halen ?Oorspronkelijk geplaatst door gTaOverigens ... een amusant feit : Monserez verkoopt meer Alpina's met stuur rechts dan stuur links.
Voor de M5 doen ze het allesinds zo, in GB enorme wachtlijsten
en nu komen ze hun E60 M5 gewoon hier bestellen
Comment
-
Als je een beetje slim bent kan je dus heel goedkoop aan een Alpina geraken..zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
Comment
-
Mijn foutje i.v.m. de pk's van de Alpina-versie van de Z8, had ik al rechtgezet. Ik had verder gewoon uit de test onthouden dat hij comfortabeler was dan het origineel en daarom aangenamer was om mee te cruisen. Voor de rest zal je wel gelijk hebben hé, gTa. We zeggen beiden hetzelfde. Vraagje: ken jij dat nu allemaal uit het hoofd zie?
Comment
-
Vrij elegante velgen, maar toch niet mijn ding hoor. Voor de rest wel chique spul.
Comment
-
Daar heb je wel een punt, maar wel jammer dat het meestal blijft bij het plakken van een paar lipjes. Vind ik niet bepaald mooi. Niet echt stijlvol, terwijl da wel zou mogen voor een merk als Alpina.Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitdas nu nog es een geslaagde alpina seOorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
Comment
-
Een béétje Brit met verstand en een vennootschap doet dat ... aangezien de meeste auto's hier duidelijk goedkoper zijn. Geeraerd & Zn op de Lippenslaan in Knokke verkoopt bijna de helft van de Porsches met 't stuur rechts.Oorspronkelijk geplaatst door RSBritten die ze hier komen halen ?Oorspronkelijk geplaatst door gTaOverigens ... een amusant feit : Monserez verkoopt meer Alpina's met stuur rechts dan stuur links.
Voor de M5 doen ze het allesinds zo, in GB enorme wachtlijsten
en nu komen ze hun E60 M5 gewoon hier bestellen
Vroeger waren de verschillen érg groot (eenzelfde Golf kostte in de UK nagenoeg dubbel zoveel als in Portugal), vandaar dat er vroeger véél geld te verdienen viel met EU-import. Volkswagen is dan echter door 't Europees Hof veroordeeld voor belemmering van 't vrij verkeer van goederen omdat zij een Britse VW-dealer aan de deur wou zetten omdat die auto's te koop had aangeboden die uit Portugal kwamen (ze konden ze dus goedkoper aankopen in Portugal bij een dealer dan aan de Britse invoerder).
Die verschillen worden echter met de dag kleiner, maar een klein procentueel verschil op een groot bedrag is nog altijd in absolute cijfers respectabel.
Comment
-
Pfff, ik zou 'm niet moeten hebben.Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPAls je een beetje slim bent kan je dus heel goedkoop aan een Alpina geraken..zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
Alpina en diesel, dat past niet samen. Ook al was de D10 in z'n tijd een regelrechte bom.
Comment
-
Neen, jij zei dat 'ie comfortabeler was afgestemd. En dat is 'ie niet.Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakMijn foutje i.v.m. de pk's van de Alpina-versie van de Z8, had ik al rechtgezet. Ik had verder gewoon uit de test onthouden dat hij comfortabeler was dan het origineel en daarom aangenamer was om mee te cruisen. Voor de rest zal je wel gelijk hebben hé, gTa. We zeggen beiden hetzelfde.
Niet alles, maar dat allemaal wel, yep.Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakVraagje: ken jij dat nu allemaal uit het hoofd zie?
Comment
-
Voor welke prijs schat je zou je hem nu kunnen kopen bij monserez als ze er toch vanaf willen?Oorspronkelijk geplaatst door gTaPfff, ik zou 'm niet moeten hebben.Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPAls je een beetje slim bent kan je dus heel goedkoop aan een Alpina geraken..zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
Alpina en diesel, dat past niet samen. Ook al was de D10 in z'n tijd een regelrechte bom.
Comment
-
Ik moet niet schatten, de prijs staat vermeld. Maar ik weet 'm niet van buiten.Oorspronkelijk geplaatst door RabbitVoor welke prijs schat je zou je hem nu kunnen kopen bij monserez als ze er toch vanaf willen?Oorspronkelijk geplaatst door gTaPfff, ik zou 'm niet moeten hebben.Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPAls je een beetje slim bent kan je dus heel goedkoop aan een Alpina geraken..zo zit Monserez met een schitterende bolide in z'n maag die nu aan de straatstenen niet meer kwijt te geraken is : een zilvergrijze D10 limousine. De huidige 530d is nagenoeg even snal als die E39 D10 biturbo, en de 535d maakt die diesel-Alpina helemaal overbodig. Verkoop dat ding maar ...
Overigens ... doe van de geafficheerde prijs nog 'es € 5.000 af, doe een bod ... en je hebt 'm aan je vingers.
Als 'ie nog niet weg is, that is. 't Is al een tijdje geleden dat ik er nog kwam.
Comment

Comment