Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mjah, misschien, maar 'k wil 'm eigenlijk zo origineel mogelijk.

E36 M3 wishlist
    1. E36 M3 berline 3.2 SMG (donkerrood metallic / uitgebreid leder nappa 'modena natuur' / uitgebreid houtpack [std] / geen achterspoiler / el.zonnedak)
    2. E36 M3 berline 3.2 SMG (cosmoszwart metallic / uitgebreid leder nappa 'modena natuur' / uitgebreid houtpack [std] / geen achterspoiler / el.zonnedak)
    3. E36 M3 coupé 3.2 manueel of evt. SMG (estorilblauw metallic / uitgebreid nappaleder witzilver / uitgebreid houtpack / standaardvelgen / geen achterspoiler / el.zonnedak)
    Van de eerste zijn er maar enkele ter wereld, dus ik vrees ervoor. Van de tweede zijn er ook maar een handjevol gemaakt, dus wederom bummer. Dus hopen op nummer 3.

Comment

• Dit is iets dat in de buurt komt van wat 'k wil. De kleur is niet volledig m'n goesting, al vind ik zilver voor 'n M3 berline wel knap (understatement). Z'n kilometeraantal staat me aan. Maar z'n interieurkleur niet zo (alhoewel ik een fan ben van rood of donkerrood leder, vind ik 't niet samenpassen met bruin hout, en aangezien de M3 berline 't uitgebreid houtpack standaard heeft en je enkel via BMW Individual glanzend zwart carbon kon krijgen ter vervanging van al het hout, en dat dan nog tegen een prijs van om en bij de 4.000 DM... is 't uitermate zeldzaam).

Leeftijd / staat staan me aan. Nu 't kleur nog.

Prijs zou nog hoger mogen, indien de auto het waard is.
      Last edited by ; 04/09/2006, 19:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Mjah, misschien, maar 'k wil 'm eigenlijk zo origineel mogelijk.

E36 M3 wishlist
        1. E36 M3 berline 3.2 SMG (donkerrood metallic / uitgebreid leder nappa 'modena natuur' / uitgebreid houtpack [std] / geen achterspoiler / el.zonnedak)
        2. E36 M3 berline 3.2 SMG (cosmoszwart metallic / uitgebreid leder nappa 'modena natuur' / uitgebreid houtpack [std] / geen achterspoiler / el.zonnedak)
        3. E36 M3 coupé 3.2 manueel of evt. SMG (estorilblauw metallic / uitgebreid nappaleder witzilver / uitgebreid houtpack / standaardvelgen / geen achterspoiler / el.zonnedak)
        Van de eerste zijn er maar enkele ter wereld, dus ik vrees ervoor. Van de tweede zijn er ook maar een handjevol gemaakt, dus wederom bummer. Dus hopen op nummer 3.
        waarom moet je per sé dat zonnedak hebben?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• 't Is het enige dat ik eventueel zou laten vallen, maar eigenlijk wil ik het er gewoon bij.

Omdat het ten eerste iets zaligs is, en vooral omdat het het enige is dat niét na te rusten valt met originele BMW-onderdelen (al de rest wel), mocht ik er - om wat voor reden dan ook - ooit een full option willen van maken.

Comment

• Is dit de nieuwe M3 al?

Comment

• Yes indeed Je hebt serieus wat exclusief materiaal mogen spotten me dunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                http://www.autoscout.be/nl-be/detail...22&id=67994624

m'n nieuwe liefde
                De E36 M3 heeft zo'n opvallend kleurtje als dit estoril blauw wel nodig vind ik.
                Zouden jullie hiervoor een delta integrale laten staan?
                Yes I would, zonder 1 moment twijfel!
                Al kan ik mezelf meer vinden in de 3.0 E36

Comment

Mjah, misschien, maar 'k wil 'm eigenlijk zo origineel mogelijk.

E36 M3 wishlist
                  Eerste generatie SMG? Daar zou ik precies liever met m'n fikken afblijven... De manuele bakjes zijn nog zo goed...

Comment

• Als ik ooit een M koop is het zo eentje..

Wel met een beige of bruin interieur, zwart is nogal somber.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
                      ja ik weet wel hoe lekker zo'n lancia is maar ik twijfel toch serieus, met dit blijf ik wel wat meer in de familie
                      Lancia is ook stuk goedkoper in BIV en tax.Maar volgens mij is de BMW wel de meest betrouwbare

Comment

http://www.autoscout.be/nl-be/detail...01&id=33647040

Dit is iets dat in de buurt komt van wat 'k wil. De kleur is niet volledig m'n goesting, al vind ik zilver voor 'n M3 berline wel knap (understatement). Z'n kilometeraantal staat me aan. Maar z'n interieurkleur niet zo (alhoewel ik een fan ben van rood of donkerrood leder, vind ik 't niet samenpassen met bruin hout, en aangezien de M3 berline 't uitgebreid houtpack standaard heeft en je enkel via BMW Individual glanzend zwart carbon kon krijgen ter vervanging van al het hout, en dat dan nog tegen een prijs van om en bij de 4.000 DM... is 't uitermate zeldzaam).

Leeftijd / staat staan me aan. Nu 't kleur nog.

Prijs zou nog hoger mogen, indien de auto het waard is.
                        Klopt dat stuurwiel wel?

Vriend van mij heeft op zijn 325i het M-stuur, en dat is toch een stuk fijner dan dit lijkt me (lijkt me hetzelfde als in een 318i). Ik zou denken dat het M stuur standaard is in een M

Comment

• Gisteren nog eens fictief gaan winkelen voor m'n droom M, dit is 'm!

http://www.mobile.de/SIDd8OdIJeIX84j...1111221992667&

Competition Pack
                          Handgeschakeld
                          Premium Selection
                          ...

Na ontvangst nog PSS9 laten installeren en weg zijn we

*spaart verder*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                            Eerste generatie SMG? Daar zou ik precies liever met m'n fikken afblijven... De manuele bakjes zijn nog zo goed...
                            't Gaat 'm hier niet om wat 't beste is, wel wat 't meest exclusieve is, en de grootste collector's value heeft. Ik ken de SMG I, ik heb er meermaals mee gereden, en 't is inderdaad verre van de perfecte bak, maar 't blijft loads of fun, hoor.

Comment

Gisteren nog eens fictief gaan winkelen voor m'n droom M, dit is 'm!

http://www.mobile.de/SIDd8OdIJeIX84j...1111221992667&

Competition Pack
                              Handgeschakeld
                              Premium Selection
                              ...

Na ontvangst nog PSS9 laten installeren en weg zijn we

*spaart verder*

U got some taste !

Comment

't Gaat 'm hier niet om wat 't beste is, wel wat 't meest exclusieve is, en de grootste collector's value heeft. Ik ken de SMG I, ik heb er meermaals mee gereden, en 't is inderdaad verre van de perfecte bak, maar 't blijft loads of fun, hoor.
                                Je zou hem dan als garage queen houden? Anders zie ik het nut van een hogere aankoopprijs, lagere funfactor en grotere kwetsbaarheid niet in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                  U got some taste !
                                  I know, nu nog geld en ik ben content

Comment

I know, nu nog geld en ik ben content
                                    Share some

Comment

• @ Spyker: die estoril M3 vind ik prachtig, moest ik er zo ene tegen gekomen zijn voor de aankoop van de Z3 zou ik er ook heel erg over twijfelen. Eigenlijk was ik meer opzoek naar een M3 E36 dan de Z3.

Ook mooie foto's van die E30 M3, mijn hart gaat er sneller van kloppen als ik die foto's bekijk

@gTa: Veel succes met je zoektocht, een E36 M3 vind ik de zaligheid zelve

Comment

Staat al een tijdje te koop. 'k Vind 'm ook lekker. Voor mij is 't jammer dat 't een CS is, 'k zou 'm liever gewoon zien.

Er staan nog een aantal erg lekkere gewone, ook een Individual, te koop ook.

Trouwens, quit looking on mobile.de for your dreamcar, and start looking on bmw.de. Kan je zoeken op opties en kleuren e.d. : vééél beter.

Comment

Je zou hem dan als garage queen houden? Anders zie ik het nut van een hogere aankoopprijs, lagere funfactor en grotere kwetsbaarheid niet in...
                                          Simply : it's the ultimate E36 collectible. Hogere aankoopprijs heeft 'ie niet (net dezelfde zonder SMG zal net dezelfde prijs gaan), de funfcator is een pak hoger (want je bent een rund als je met zo'n ding gaat gassen, zo'n auto rijd je als een oldtimer, bijwijlen sportief tot erg sportief, maar nog altijd behoudsgezind + je hebt de onmetelijke extra fun van met de ultimate collectible op baan te zijn ... het je zal zoiets met de loop der jaren wel steeds meer leren smaken ). En grotere kwetsbaarheid? Mjah, true. Comes with the deal.

Voor een verzamelaars-M3 (E36) : SMG all the way, althans toch in een berline. Bij de 3.2 Coupé (laatste reeks) maakt 't me niet uit omdat de SMG niet zeldzamer is.

Comment

Working...
                                          X