Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LANCIA Lovers
Collapse
X
-
Mijn pa had dezelfde in 't wit uit 1977, wel met een stoffen dak. Zelf ook regelmatig mee gereden, dat ding reed niet echt lekker. Zijn X 1/9 was veel leuker
1976 Lancia Beta Montecarlo
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Mijn pa de zijne was anders, zelfs met een klein defect, snel en goed verkocht 8 jaar geleden. Zijn zeer zeldzaam, zeker in België.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hahaha, jij denkt dat ik leugens en zever vertel zoals jij?
Hierbij, ik heb ze wel nog moeten inscannen, foto's uit 1980. De enige 3 foto's die ik heb van de Montecarlo. Met als extra en nu ik toch bezig was een uitgeknipte foto van onze 300D op de begrafenis van mijn grootvader en nog eentje van mijn 320 moest je mij binnenkort weer niet geloven
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zoals jij schittert met onnozel foto's op het terras van uw fascistisch bolwerk in het dorp.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
En deze 300 D uit 1987 zou ik nog vergeten, na 22 jaar in de garage en nu, verkocht met slechts 29k km op de teller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenMoet in die tijd wel een te zotte wagen geweest zijn!Maar zoals ik hierboven al schreef reed die niet echt zoals je zou verwachten itt zijn lichtere Fiat X/19, dat was echt een fun karretje. Helaas heb ik daar maar een paar keer kunnen mee rijden, was verkocht toen ik pas een maand mijn rijbewijs had
Comment
-
Ook een foto van die Fiat gevonden en ingescand. Na zijn dood veel foto's teruggevonden. Ook moeten bewerken en een beetje deftig gemaakt want het hoofd van de vrouwelijke inzittende was met een stylo verminkt en onherkenbaar gemaakt. Zou begot niet weten wie het was, iedereen zijn geheimpjes blijkbaar
- Likes 1
Comment
Comment