idd, genieten van met een nieuwe 124 te rijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Ik denk dat hij bedoelt dat je meer banden moet vervangen als je pattineert op 4 wielen of zoietsOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten?
met vierwielandrijving heb je minder bandenslijtage hoor.
Comment
-
Geen idee, maar kan mij wel iets inbeeldenOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat zal niet al te veel spinnen met zo'n 115cdi
Comment
-
De benodigde kracht die nodig is om de wagen aan te drijven en die normaal slechts op 2 wielen overgebracht is gebeurt nu op 4 wielen waardoor er dus minder kracht per wiel nodig is en dus minder slijtage aan de banden.Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenDus er is geen sneller bandenslijtage? Ooh nog iets dat ik dan wil
.
Comment
-
-
't Is toch een zwarte geworden mag ik hopen?Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenBah! Lelijke bak!

Comment
-
Ik hoop het ook...Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten't Is toch een zwarte geworden mag ik hopen?
Comment
-
Zeg aub geen grijs.Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenIk moet je teleurstellen... En ik vrees meerderen op dit forum
Comment
-
Man zilver is toch de max.Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZeg aub geen grijs.
Comment
-
Ja tuurlijk, als je bij 9 van de 10 mensen hoort die er eentje hebbenOorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMan zilver is toch de max.
Comment
-
Wel, 't is beter dan zilverOorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenDesigno Mysticwit.
Please don't shoot me now
Hier thuis vinden we het dé kleur voor deze C.
Comment

Comment