Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Is er iemand op 't forum die een stickerplaat heeft op z'n E92 vooraan?

Of iemand die foto's heeft van een E92 met sticker vooraan?
    ²²²²²²²²²²²

Onze voorbumper moet een beetje hersteld worden en wij overwegen het ook.

Comment

• Vorige donderdag in Zolder

meer hier !!!

Comment

• Is dat een diesel of niet? (stomme vraag wss)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Is dat een diesel of niet? (stomme vraag wss)
          Dat is een 320i

Comment

• 320si WTCC dus. Ging BMW daar ook niet deelnemen met een diesel in de nabije toekomst?

Comment

• Geen idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Is er iemand op 't forum die een stickerplaat heeft op z'n E92 vooraan?

Of iemand die foto's heeft van een E92 met sticker vooraan?
                Op die witte M3 van newadrieke hangt er ene...

2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Het kleurtje op deze is trouwens echt om te smullen

Broertje van de mijne
                    Alleen een 330

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                      Alleen een 330
                      Davy,

ik kan enkel maar dromen van een kar zoals de jouwe.
                      Ik zou al lang tevreden zijn met de 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Davy,

ik kan enkel maar dromen van een kar zoals de jouwe.
                        Ik zou al lang tevreden zijn met de 318d
                        I know!
                        Ben ook zeer tevreden van mijn 318d

Comment

• BMW 530d touring - 2000 - special equipment 2

Ik hoop dat ik hier niet zondig tegen de regels door het publiceren van een link, maar kan iemand mij iets zinnigs vertellen over deze wagen, ( evt. achtergrond - historiek)die dus te koop wordt aangeboden op Kapaza. http://www.kapaza.be/Autos/BMW/12956258/index.cfm
                          Ook graag wat tips op welke punten ik speciaal moet letten mocht ik deze wagen gaan bezichtigen en eventueel testrijden.
                          Alternatieven voor deze wagen zijn een 320d touring of een 523i touring. De vraag naar 320d blijft hoog, dus ook de prijzen. De vraag naar zware benzine en dieselmotoren, in combinatie met een automatische versnellingsbak, maakt dat deze laatsten aan, naar mijn mening, heel interessante prijzen de deur uitgaan. Zoals in de aanbieding: een 530d van 2000 voor 10.500 euro met heel veel dure opties, daar heb je zelfs geen 320d voor van datzelfde jaar. Of zit er een adder(tje) onder het gras?
                          Ik rijd slechts een 7.500 km/jaar, maar een 530d voor zo'n prijs, daarvoor kan je't niet laten. Of toch?
                          Ik kijk geïnteresseerd uit naar ernstige reacties, waarvoor reeds mijn welgemeende dank.

Comment

• De wagen is aanzienlijk duurder in taksen, en ook zuipt die uiteraard meer.. maar aangezien de weinige km's die je jaarlijks doet lijkt dat mij niet het grootste probleem Ook de verzekering is duurder ..

Maar of er bij dit zoekertje een adderdje onder het gras ligt .. dat denk ik niet dat is nl. de prijs voor die wagens, zeker met zo'n aantal km's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Albert Motard Bekijk Berichten
                              Ik rijd slechts een 7.500 km/jaar, maar een 530d voor zo'n prijs, daarvoor kan je't niet laten. Of toch?
                              Ik kijk geïnteresseerd uit naar ernstige reacties, waarvoor reeds mijn welgemeende dank.
                              Daar zeg je het zelf, het is een redelijk lage prijs voor zo'n wagen inderdaad, alleen is dat de prijs als er reeds 202000 km's opzitten.

Trouwens er staat dat de wagen 163pk heeft. Heeft de facelift 530d er geen 193 pk?!

Weet ook; er staat dat de wagen van 2000 is en dat is precies het jaar van de facelift.
                              Het kan dus evengoed zijn dat dit een pre-facelift is met de 184 pk, maar dat hij alle nodige stappen heeft ondernomen om hem op een facelift model te laten lijken.
                              My guess; dit is een pré-facelift met andere lichtblokken
                              2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3

Comment

• Was de facelift er niet vanaf eind 2001?

Comment

• En waarom mensen dit vervangen .. kan zijn gwn omdat het mooier is .. of na een ongeval ..

Comment

• Veel te veel geld voor wat het maar is.

Koop mijn 540 Touring, Albert Motard. 7000 EUR.

Comment

• Heb je die velgen al veranderd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Was de facelift er niet vanaf eind 2001?
                                        Nope ik dacht eind 2000...
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Daar zeg je het zelf, het is een redelijk lage prijs voor zo'n wagen inderdaad, alleen is dat de prijs als er reeds 202000 km's opzitten.

Trouwens er staat dat de wagen 163pk heeft. Heeft de facelift 530d er geen 193 pk?!

Weet ook; er staat dat de wagen van 2000 is en dat is precies het jaar van de facelift.
                                          Het kan dus evengoed zijn dat dit een pre-facelift is met de 184 pk, maar dat hij alle nodige stappen heeft ondernomen om hem op een facelift model te laten lijken.
                                          My guess; dit is een pré-facelift met andere lichtblokken
                                          Het is een pre-facelift model. Zeker. Kijk naar de nieren.
                                          In 2000 maakten ze ook net de 525d en die had 163pk, de 530d in 163 pk uitvoering was er toen niet meer. Dus lijkt me die van voor 2000 of heel begin 2000...
                                          Toch altijd een beteke loush

Comment

Working...
                                          X