Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ik ken hem niet, maar tis een BMW-rijder, zegt genoeg
    Wauw, hoe origineel, proficiat.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dus jij wilt geen M3?
    Nee.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    toch wel, en kijk, ik doe het zelfs
    Allée, nog eens proficiat, echt waar, sterk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Wauw, hoe origineel, proficiat.

Nee.

Allée, nog eens proficiat, echt waar, sterk.
      Zoveel proficiatten!
      It's like my birthday

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Mijn 318d is snel genoeg voor mij.
        Voor mij ook, die rijdt vlot mee

Comment

Zoveel proficiatten!
          It's like my birthday

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
            Wel verstandig mee omgaan... Ik rij er nog niet mee op de baan dusja.

Maar ik heb al genoeg mogen horen hoe onverantwoord het is dat ik op mijn leeftijd een wagen heb met zoveel PK's. Dus dat zit alleszins in mijn kop geprint, en dit filmpje nog eens. Dan denk ik soms zou ik niet beter de M5 verkopen en een polo kopen ofzo. Maar dat zou ik niet over mijn hart krijgen.
            Ik weet wel hoeveel kracht er achter die wagen zit en als ik later iets sneller zou rijden, zou het op circuit zijn of gewoon een beetje sneller rijden als er bijna niemand op de baan is en ik niemand bij me in de wagen heb. Want als je iemand bij je hebt in je wagen, ben je verantwoordelijk voor die persoon. En ik zou het bv niet willen op mijn geweten hebben dat er iemand dood is door mij.
            Stel je voor, ik ben 18 en heb mijn vriendin bij me. Ik probeer een beetje "stoer" te doen en rij veel te snel. Rij tegen een boom, mijn vriendin dood en ik licht gewond. Ik denk dat ik er echt kapot zou van zijn en ik er eigenlijk heel lang niet goed zou van zijn. Dus de boodschap is, als er iemand met je meerijdt: Hoffelijk en verstandig rijden.

Sorry dat ik zo laat antwoord Bikefreak! Ik lees uw post nu nog maar pas.

En ik hoop dat anderen op deze manier toch wel weten dat ik geen onverantwoordelijk joch ben.
            NP.
            Ik begrijp ook wel dat je nu niet veel zin hebt om een rasechte M5 weg te doen voor iets gewoners. Anderzijds een beetje jammer dat tegen dat je een beetje ervaring zal hebben, de M5 mss al terug zal weggedaan worden voor iets nieuws. Tien jaar zal je allicht niet met die wagen rijden, dus het volle potentieel zal je er nooit lange tijd kunnen uithalen. Voor zover je een M5 ten volle kan gebruiken op de openbare weg natuurlijk.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Willen maar niet kunnen dus

De eerste die een BMW koopt en hem snel genoeg vind, moet nog uitgevonden worden.

En de rest is omdat ie het niet kan betalen
              Kun jij het? Dacht het niet...

Op jouw leeftijd kun jij geen "zware bmw" betalen. Laat staan eender ander merk

Dus hou je ongegronde comments maar lekker voor jezelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten

Leeftijd heeft daar niks mee te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                  Bij wie kan ik hier terecht voor een probleem met de alarminstallatie of startonderbreker ?
                  Zou graag iets bespreken via de privéberichten.
                  Zit met een probleem dat een 'kenner' misschien zou kunnen oplossen...

Dus iemand met een degelijke kennis ivm de startonderbreker en/of alarm, please stuur mij een PB

BEDANKT !
                  Hangt er vanaf. Welke auto wilt ge pikken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    ach nee?

Vraag maar eens een verzekering als prille twintiger voor bvb mijn wagen, zijnde een 645ci

Comment

• Hier in 't dorp rijdt er nog zo'n 320i rond. De eigenaar kocht destijds deze wagen nieuw en heeft hiermee een ongeluk gehad. Hij heeft toen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de carrosseriestukken van de M3 te bestellen. Je moet al echt een kenner zijn om het verschil te zien.

Ik vind dit dus geen loser. Dit is voor mij een vorm van zeer originele en weinig opvallende tuning.

Daarvoor heb ik zelfs respect...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ach nee?

Vraag maar eens een verzekering als prille twintiger voor bvb mijn wagen, zijnde een 645ci

Alles is te verzekeren. Als je maar geld hebt.

Comment

Ik zou het nochtans ook nooit doen. Vooral die M3-badge is er teveel aan. Waarom doen ze dat? De enige reden die ik kan bedenken, is om tegen andere mensen te zeggen dat hij een M3 heeft. Anders zou hij er toch nooit die badge op hangen? En in feite, zelfs zonder badge vind ik dat hij te ver gegaan is in zijn transformatie. Die wagen valt nog amper van een echte te onderscheiden. Als hij dan toch zo graag een M3 ziet, kan hij toch net zo goed een schaalmodel kopen?
                          Nog een reden voor mij om het niet te doen: wat heb je aan die transformatie? Het kost wellicht een pak geld, en bij herverkoop van de wagen, heb je er helemaal niets aan, want je bent dat geld kwijt.
                          Alleen de bumpers, de sideskirts en de velgen had ik al genoeg gevonden. De roostertjes en de uitlaten zijn er over.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Alles is te verzekeren. Als je maar geld hebt.
                            Beide zijn waar.

Nu is het wel zo dat de meeste eigenaars van zo'n 'dikke BMW' dat pas kunnen kopen na jaren werken. Om die rede zal je dus minder 'jonge' mensen met zo'n 'dikke BMW' zien rijden.
                            OO 00 OO

Comment

ach nee?

Pascal, ik heb respect voor uw keuzes, maar jij gaat zelf ook wel relatief ver om je wagens te kunnen betalen, heb ik de indruk.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                Pascal, ik heb respect voor uw keuzes, maar jij gaat zelf ook wel relatief ver om je wagens te kunnen betalen, heb ik de indruk.

En 't is aan jou om Pascal z'n rekening te maken?

(of heb ik hier iets gemist?)

Comment

Nog een reden voor mij om het niet te doen: wat heb je aan die transformatie? Het kost wellicht een pak geld, en bij herverkoop van de wagen, heb je er helemaal niets aan, want je bent dat geld kwijt.
                                  Deze vraag kan je stellen bij elke tuning. Iedereen beslist dat voor zichzelf en ook iedereen beslist welk budget eraan besteed wordt.

Waarom doe je zoiets? Je hebt hiermee de looks van een M3 aan de helft van de prijs.

De prijs die je erin hebt gestoken ben je zeker kwijt, maar dat is bij elke tuning zo. Hobby's kosten nu éénmaal geld.
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                    En 't is aan jou om Pascal z'n rekening te maken?

(of heb ik hier iets gemist?)
                                    Daarom dat ik zei dat ik zijn keuzes respecteer.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Deze vraag kan je stellen bij elke tuning. Iedereen beslist dat voor zichzelf en ook iedereen beslist welk budget eraan besteed wordt.

Waarom doe je zoiets? Je hebt hiermee de looks van een M3 aan de helft van de prijs.

De prijs die je erin hebt gestoken ben je zeker kwijt, maar dat is bij elke tuning zo. Hobby's kosten nu éénmaal geld.
                                      Net daarom dat ik nooit mijn geld in uiterlijke tuning zou stoppen. Zeker niet in aftermarket-spullen, maar idd, ieder doet met zijn geld wat hij/zij wil. Ik sprak dan ook alleen voor mezelf.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Uhmm, daar wil ik wel eens nader op ingaan.

Waar haal jij eigenlijk het lef om mijn rekening te maken? Je hebt geen enkel idee wat ik én men vrouw verdienen...

Comment

• Hou het een beetje gezellig hé mannen...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X