Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Absoluut, maar nu 10 jaar laten vindek ze toch ni denderend niet meer

Comment

• dit was toen al beter

Comment

• Vind van niet ,we hadden wel dezelfde nummerplaathouder

Comment

• Ik vind die bruine Z3 fantastisch !

Ik zou hem verkiezen boven die blauwe, maar dat is smaak !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Vind van niet ,we hadden wel dezelfde nummerplaathouder
            respect, ieder het zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              respect, ieder het zijn
              Snoop D ooo double G

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Eerste keer dat ik 't zeg ... die zilveren 135i ->
                in die filmpjes van 5th gear... zeg wel !

Die velgen, dat rood leder....

Zo'n lekker exclusieve en understatement auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Vind van niet ,we hadden wel dezelfde nummerplaathouder
                  Had toen al een afkeer van nummerplaathouders .

Wel het obligate Jorssen stickertje onder het linker achterlicht... en witte pinkers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                    Had toen al een afkeer van nummerplaathouders .

Wel het obligate Jorssen stickertje onder het linker achterlicht... en witte pinkers
                    Nummerplaathouder van Meeusen had wel iets ,Jorssen sticker was bij mij helemaal scheef geplakt

Comment

• Kvind die blauwe niet zoo mooi, én hij had ook een blauw interieur, iets té veel blauw dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                        Kvind die blauwe niet zoo mooi, én hij had ook een blauw interieur, iets té veel blauw dus.
                        Die bruine !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          aja ben je daar geweest ?

en staat hij proper?

ik had die velgen op mijn E90 ... benne kik content dat ik ze eraf gesmeten heb

Kben daar deze middag even daar geweest voor die Z3, en heb maar even rondgekeken, op het eerste zicht zag hij er wel mooi en proper uit, maar kheb maar heel kort gekeken.

Comment

• Zo sie, klein ideetje...
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Vele beter hé

Comment

• Na het zien/lezen van Gta's beemer-topic ( mijn auto ), knap karretje btw, ben ik van plan om ook van die cromé niertjes te steken in mijn 520d, eveneens een carbonzwarte.
                                De vraag is: kan ik die bij mijn dealer bestellen of zijn er betere oorden om zo'n oem-parts te bestellen?

Grtz,

Racing-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                  kan niet. hoe sluit je die ajpot aan (met wat voor kabel)?
                                  Een kenner deelt mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    de velgen van de 3serie op die E60 en het is direkt een andere car he

morgen ga ik eens informeren of hij interesse heeft in mijn 3 en eens een testrit doen ...
                                    ik wil die 525d eens goe vergelijken tegenover mijn 3serie hoe hij aanvoelt
                                    Veel kans dat je huidige velgen wat smalletjes gaan zijn voor die '5. Kan je me 'es de exacte maten geven van je huidige velgen? Dus b.v. 9Jx20" ET35, 'k moet dus ook de offset hebben. Je huidige banden zullen quasi zeker één serietje te klein zijn. Graag ook je bandenmaten, volledig, van voor- en achteraan. Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                                      Na het zien/lezen van Gta's beemer-topic ( mijn auto ), knap karretje btw, ben ik van plan om ook van die cromé niertjes te steken in mijn 520d, eveneens een carbonzwarte.
                                      De vraag is: kan ik die bij mijn dealer bestellen of zijn er betere oorden om zo'n oem-parts te bestellen?

Grtz,

Racing-M
                                      Je kan ze bij je dealer bestellen, yep, maar dan betaal je de volle pot. En waag het niet ze ook daar te laten monteren, want dan lappen ze je nog een uur werk erbij ook (ze zouden zeker durven), tenzij je 'n goeie dealer hebt en je 'm die dingen verniet kan laten monteren.

Je vindt ze ook goedkoper, dat is waar. Op ebay vind je er geregeld (maar er zit ook veel namaakspul tussen -> laten liggen!). En ook hier staan ze tussen, da's een site van een BMW-dealer in Duitsland die via die weg alle OEM spul aan mindere prijzen verkoopt, best goeie prijzen! Zit je wel nog met je verzendingskosten natuurlijk...

Comment

• Ik heb bij onze 530d ook chromé nieren laten steken. Plaatsing was gratis wegens gecombineerd met een onderhoud.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                          kan niet. hoe sluit je die ajpot aan (met wat voor kabel)?
                                          met een ajpot kabel tiens, ik heb 'm niet aangesloten hoor, dat hing er al aan

maar op m'n BM kan ik maar 3 standen kiezen op mijn radio: CD - FM - nogiet en op die nogiet hangt m'n ipood

Comment

Working...
                                          X