Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik had die velgen op mijn E90 ... benne kik content dat ik ze eraf gesmeten heb
Kben daar deze middag even daar geweest voor die Z3, en heb maar even rondgekeken, op het eerste zicht zag hij er wel mooi en proper uit, maar kheb maar heel kort gekeken.
Na het zien/lezen van Gta's beemer-topic ( mijn auto ), knap karretje btw, ben ik van plan om ook van die cromé niertjes te steken in mijn 520d, eveneens een carbonzwarte.
De vraag is: kan ik die bij mijn dealer bestellen of zijn er betere oorden om zo'n oem-parts te bestellen?
de velgen van de 3serie op die E60 en het is direkt een andere car he
morgen ga ik eens informeren of hij interesse heeft in mijn 3 en eens een testrit doen ...
ik wil die 525d eens goe vergelijken tegenover mijn 3serie hoe hij aanvoelt
Veel kans dat je huidige velgen wat smalletjes gaan zijn voor die '5. Kan je me 'es de exacte maten geven van je huidige velgen? Dus b.v. 9Jx20" ET35, 'k moet dus ook de offset hebben. Je huidige banden zullen quasi zeker één serietje te klein zijn. Graag ook je bandenmaten, volledig, van voor- en achteraan. Merci!
Na het zien/lezen van Gta's beemer-topic ( mijn auto ), knap karretje btw, ben ik van plan om ook van die cromé niertjes te steken in mijn 520d, eveneens een carbonzwarte.
De vraag is: kan ik die bij mijn dealer bestellen of zijn er betere oorden om zo'n oem-parts te bestellen?
Grtz,
Racing-M
Je kan ze bij je dealer bestellen, yep, maar dan betaal je de volle pot. En waag het niet ze ook daar te laten monteren, want dan lappen ze je nog een uur werk erbij ook (ze zouden zeker durven), tenzij je 'n goeie dealer hebt en je 'm die dingen verniet kan laten monteren.
Je vindt ze ook goedkoper, dat is waar. Op ebay vind je er geregeld (maar er zit ook veel namaakspul tussen -> laten liggen!). En ook hier staan ze tussen, da's een site van een BMW-dealer in Duitsland die via die weg alle OEM spul aan mindere prijzen verkoopt, best goeie prijzen! Zit je wel nog met je verzendingskosten natuurlijk...
Comment