Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ge ziet er nog veel rondrijden eigenlijk. De intercooler is zichtbaar en toch M5 logo met meestal de uitlaatjes. In brussel één gezien, volledig M5, buiten de remmen viel het eigenlijk niet op.
Heb zelfs in aalst ooit eens tegen een E46 sedan diesel gesprint en die gast bleef maar volhouden dat het een M3 was, een M3 diesel! Ben dan maar uiteindelijk ingestapt en door gereden.
Gisteren heb ik iets raars ondervonden aan de M..
De motorkap stond een tikje teveel omhoog, dus ik duw eens op de motorkap. Probleem opgelost. Maar de wagen was gesloten en door de duw zou het alarm moeten afgaan, maar enkel de pinkers gingen aan en af. Geen geluid of iets..
Wat zou het kunnen zijn?
Anders is alles nog in orde ermee! Damn ik hou van die kar
Ge kunt het geluid van uw alarm testen door uw wagen mèt de afstandsbediening te vergrendelen, en dan de sleutel in het slot te steken en uw deur ontgrendelen.Dan de deur openen.....en dan zou je uw alarm moeten afgaan.
In Izegem rijdt er ook zo-eentje rond, 'k durf niet meteen zeggen of het dezelfde kleur is, of niet ('t is ook in ieder geval iets in die aard). 'k Vind 'm ook knap.
Ge kunt het geluid van uw alarm testen door uw wagen mèt de afstandsbediening te vergrendelen, en dan de sleutel in het slot te steken en uw deur ontgrendelen.Dan de deur openen.....en dan zou je uw alarm moeten afgaan.
?
Ik dacht dat dit enkel was bij de E36.
Werkt dit ook bij de E39? Morgen eens proberen.
Comment