Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moest van de week in Puurs zijn en heb men dan maar getrakteerd op een test met 730Ld! Ik had nog nooit voordien met deze wagen gereden, en nu hij bijna einde loopbaan is wou ik toch nog die kans wagen. Het was een full, full full 730Ld(op het Individual na)!!!

Dat deze super hightech beauty dit jaar een nieuw model krijgt, is niet te geloven. Deze wagen oogt en rijdt nog alsof hij pas dit jaar op de markt is gekomen! Wat een sportieve rijdende salon was me dat!

Hier enkele foto's:

Comment

• Comment

• Daarnet mijn eerste 635d Cabrio gezien. Zul je ook niet veel te zien krijgen me dunkt...

Comment

• Alles wat men kon inbeelden werd aangedreven door een elektrische motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
            niet akkoord
            Me neither.

Comment

• Voor de iPhone gebruikers:

Racing-M

Comment

• Prachtige 7 hierboven

Enkel ander kleur leder en leveren die handel

Comment

• Aeropack op de E46, nog nooit gezien, ik vind het lelijk

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Vet

Comment

• AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Prachtige 7 hierboven

Enkel ander kleur leder en leveren die handel
                        Ik vond het leder juist zo passend van kleur tov het BMW interieur verlichting/dashboard,..
                        Last edited by ; 15/02/2008, 19:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                          Ik heb geen rijbewijs nee.
                          Problemen mee?
                          Nee, maar zit je in de proefperiode? Of mag je er nog niet de baan mee op?

Of waarom heb je hem dan al gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Ik vond het leder juist zo passend van kleur tov het BMW interieur verlichting/dashboard,..
                            Idd, zeer knappe details ook met die matjes! Prachtkar!
                            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• AC Schnitzer Belgium: nieuwe site!

AC Schnitzer Belgium lanceert vandaag hun nieuwe officiële website!

Je kan er binnenkort o.a. de ACS Roadshow vinden, een online shop en veel meer.

Inschrijven op de nieuwsbrief kan vandaag al, surf gewoon even naar:

Welke AC Schnitzer wagens zou je graag op Belgische beurzen zien? Laat ze hier achter, en wie weet kom je ze deze zomer tegen op de grootste beurzen in Vlaanderen en Wallonië...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten

Om op te scheppen tegen zijn vrienden tiens
                                Last edited by ; 15/02/2008, 21:58.

Comment

zijn spaarpotje met 2€ stukken zat vol , ge moet er toch iets mee doen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    De linkse graag.

Comment

In Augustus begin ik.
                                      Ik heb een tijdje lang auto's gekocht en verkocht met winst. En mijn droomwagen is altijd al een E39 M5 geweest. Dusja

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                      Om op te scheppen tegen zijn vrienden tiens
                                      Welke vrienden?

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      zijn spaarpotje met 2€ stukken zat vol , ge moet er toch iets mee doen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        Welke vrienden?
                                        Ik wist niet dat het zo gevoelig lag... Sorry Matthi! Om het goed te maken wil ik een ritje met de M5 samen met u gaan rijden

Comment

• GEZOCHT!!!

Er heeft hier (op aw) ooit iemand een foto gepost van een zilvere e30 met een oranje/rode rolkooi erin (achteraanzicht). Deze was gespot tijdens een of ander nb-ring tripje.

Wil degene die die foto gepost heeft deze nog eens posten, ik heb mij al zot gezocht maar niets gevonden

Comment

Working...
                                          X