Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    RRD, you need to buy this !!

Comfortzetels, hoogglans Chrome-Line, xenon, 16:9 navi, ... hoe lekker is dié!
    Dit ding kost 2.500 EUR aan BIV en jaarlijks 1.288 EUR tax. Oké, duurder dan een E38 730d.

Maar zoooo lekker.

Comment

• gisteren een E60 gezien met 523i badge kan da?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        gisteren een E60 gezien met 523i badge kan da?
        Da kan! 190 PK hebben die dingen. Maar veel zal je ze niet zien rijden wss...
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Vervanger van de 520i, 2.5 is dat dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Vervanger van de 520i, 2.5 is dat dacht ik.
            Klopt. 2.5 6 cyl. 190 pk

Comment

• Best nog lekker. Een "M5 light", in Silverstone, handgeschakeld.

Comment

• Ja miljaar

10k voor nen zéér propere 540i, comfortzetels, vollederen interieur Nappa (incl. achterkant zetels, armsteunen in deuren, middenconsole, ...), ... gimme!!

Comment

• Redelijke prijs voor z'n kilometers en zoals hij erbij staat. Zeer knap... (die Silverstone, ik heb een E39 liefst sportief)

Comment

• ik zou eens moeten vragen wat zo'n ding mij aan verzekering kost op mijn naam.

Ik vrees echter dat mijn makelaar me kletsen geeft als ik met die vraag aankom

Die E39 540i Touring die een tijdje terug op kapaza stond.... dat was de perfecte kar
                    Full option, met nappa leder, lederen middentunnel etc., lage km'stand, alpina velgjes, 1ste eigenaar, ohb, en nog niet zo duur als die 540i's die hier boven staan.

Comment

• Doe anders ne keer zot met 't interieur.

RRD !!!!!!!!!! Kopen !!!!!!!!!!

Andere velgen en klaar.

Comment

• Ook prachtig. Eentje met Chrome-Line interieur, en een beetje Indi stuff.

Comment

Doe anders ne keer zot met 't interieur.

RRD !!!!!!!!!! Kopen !!!!!!!!!!

Andere velgen en klaar.
                          wtf

zalig!

foute velgen inderdaad. Maar dat hoort bij RRD-style.

Comment

• Stomme RRD, 'ie wil gene 735i.

Pertank volledig zijne stijl, vind ik.

Of dees ! Met sportpack.

Comment

• Amai, ik wist niet dat er in duitsland zoveel knappe dingen stonden. Had ik dat over een paar jaar geweten als ik de mijne kocht.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                ik zou eens moeten vragen wat zo'n ding mij aan verzekering kost op mijn naam.

Ik vrees echter dat mijn makelaar me kletsen geeft als ik met die vraag aankom

Die E39 540i Touring die een tijdje terug op kapaza stond.... dat was de perfecte kar
                                Full option, met nappa leder, lederen middentunnel etc., lage km'stand, alpina velgjes, 1ste eigenaar, ohb, en nog niet zo duur als die 540i's die hier boven staan.
                                E39 V8 moet facelift zijn, sorry. Dan heb je Chrome-Line + hoogglans zwarte B-zuilbekleding en spiegelvoet + ook nog 'es de ultraknappe stootlijsten in koetswerkkleur mét chroomstrip.

Nappaleder = *spritz* akkoord.

4,4-liter V8 is knettergekkenwerk in België, echter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Piejer Bekijk Berichten
                                  Amai, ik wist niet dat er in duitsland zoveel knappe dingen stonden. Had ik dat over een paar jaar geweten als ik de mijne kocht.....
                                  Zeker wat rijkelijk uitgeruste, grote Duitse wagens betreft, moét je echt in D zijn. De keuze die je daar hebt is simpelweg mindblowing... en dan zijn we nu al bijna té ver om nog propere E38 te vinden, 3 jaar geleden was de keuze nog zoveel groter.

Comment

Zeker wat rijkelijk uitgeruste, grote Duitse wagens betreft, moét je echt in D zijn. De keuze die je daar hebt is simpelweg mindblowing... en dan zijn we nu al bijna té ver om nog propere E38 te vinden, 3 jaar geleden was de keuze nog zoveel groter.
                                    En is dat allemaal te betrouwen. Goede staat en zo vanalles...

Comment

• In Duitsland moet je over het algemeen veel minder schrik hebben om in het zak te worden gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                        Da kan! 190 PK hebben die dingen. Maar veel zal je ze niet zien rijden wss...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Vervanger van de 520i, 2.5 is dat dacht ik.
                                        cool, wist ik niet, dacht dat dat een leukerd was die z'n e39 badge op een E60 gekleefd had

Comment

Working...
                                        X