Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou eens moeten vragen wat zo'n ding mij aan verzekering kost op mijn naam.
Ik vrees echter dat mijn makelaar me kletsen geeft als ik met die vraag aankom
Die E39 540i Touring die een tijdje terug op kapaza stond.... dat was de perfecte kar
Full option, met nappa leder, lederen middentunnel etc., lage km'stand, alpina velgjes, 1ste eigenaar, ohb, en nog niet zo duur als die 540i's die hier boven staan.
ik zou eens moeten vragen wat zo'n ding mij aan verzekering kost op mijn naam.
Ik vrees echter dat mijn makelaar me kletsen geeft als ik met die vraag aankom
Die E39 540i Touring die een tijdje terug op kapaza stond.... dat was de perfecte kar
Full option, met nappa leder, lederen middentunnel etc., lage km'stand, alpina velgjes, 1ste eigenaar, ohb, en nog niet zo duur als die 540i's die hier boven staan.
E39 V8 moet facelift zijn, sorry. Dan heb je Chrome-Line + hoogglans zwarte B-zuilbekleding en spiegelvoet + ook nog 'es de ultraknappe stootlijsten in koetswerkkleur mét chroomstrip.
Nappaleder = *spritz* akkoord.
4,4-liter V8 is knettergekkenwerk in België, echter.
Amai, ik wist niet dat er in duitsland zoveel knappe dingen stonden. Had ik dat over een paar jaar geweten als ik de mijne kocht.....
Zeker wat rijkelijk uitgeruste, grote Duitse wagens betreft, moét je echt in D zijn. De keuze die je daar hebt is simpelweg mindblowing... en dan zijn we nu al bijna té ver om nog propere E38 te vinden, 3 jaar geleden was de keuze nog zoveel groter.
Zeker wat rijkelijk uitgeruste, grote Duitse wagens betreft, moét je echt in D zijn. De keuze die je daar hebt is simpelweg mindblowing... en dan zijn we nu al bijna té ver om nog propere E38 te vinden, 3 jaar geleden was de keuze nog zoveel groter.
En is dat allemaal te betrouwen. Goede staat en zo vanalles...
Comment