Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
    Licht en regensensor die wsl op automatisch staat ofzo?
    Nee stond op 0. Om lichtsensor aan te zetten moest je naar links draaien. En het waren enkel de angel eyes. Het is me ook al opgevallen bij de E60 dat die angel eyes overdag branden.
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• da's de daglichtfunctie die je via de i-drive kan aan/afzetten
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
        Volgens mij zitten er geen spacers onder, maar wel 'normale' e30 velgen.

Een 'ix' heeft een andere et-waarde
        Aaaah, possible, yep. 'Ie staat in ieder geval te breed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
          Bij een testrit vandaag met de 335d coupe merkte ik op dat die ringen in de voorlichten altijd branden, ookal staat de lichtschakelaar op 0. Is dit bij alle nieuwe modellen zo, met name de E90 ook?
          Zoals M3'er al zei: dat is de daglichtfunctie, en die valt te deactiveren in het Idrive-menu, of (indien geen Idrive) in het instellingsmenu.

Als de daglichtfunctie ingeschakeld staat, branden je standlichten vooraan (dus die angel eyes) en je achterlichten continu, ook bij perfect zomerweer met volle zon, zelfs al staat je lichtschakelaar op 0.

Comment

• Classics !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                Classics !

Ruig!!!

Comment

E9

Comment

Classics !

Post dat eens in het BMW Classic Lovers topic! Hier gaat dit toch te snel verloren

Thanks!

Comment

• Een 520d is blijkbaar zuiniger dan een prius

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Diesel is zoizo zuiniger dan benzine, maar toch...

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

Classics !

Gadver! Verdomd geil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Niet mis!

en het knapste vanal hieraan vind ik..... die zwitserse plaathouder.

So.... weet er iemand of je met een plaathouder van een ander land mag rondbollen?
                            Ik vermoed van wel, aangezien daar volgens mij geen wet over bestaat en je ook met een blanco plaathouder mag rondrijden etc.

Zwitserse plaathouders..... 't wordt bijna een fetish

Comment

• hahaha tis echt, zo'n plaathouder is vetgeil.

Comment

• Die plaathouder is toch identiek aan een duitse, luxembourgse, engelse, ... Het "vlaggetje" staat toch op de nummerplaat zelf?

Comment

• Hoelang duurt het voor de auto in de garage als ie op dit moment op transport naar België staat.
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                    Hoelang duurt het voor de auto in de garage als ie op dit moment op transport naar België staat.
                                    Bij die van mij, een 520d, minder dan een week.
                                    Ik heb mijne vandaag afgehaald bij de dealer. Ben nog steeds onder de indruk van mijn nieuwe schat. Rijdt niet alleen lekker, maar ziet er ook verdomd geil uit

Racing-M

Ps: Vandaag was hij wél VOLgetankt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                                      Bij die van mij, een 520d, minder dan een week.
                                      Ik heb mijne vandaag afgehaald bij de dealer. Ben nog steeds onder de indruk van mijn nieuwe schat. Rijdt niet alleen lekker, maar ziet er ook verdomd geil uit

Racing-M

Ps: Vandaag was hij wél VOLgetankt...
                                      "Mijn auto"
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Zoals M3'er al zei: dat is de daglichtfunctie, en die valt te deactiveren in het Idrive-menu, of (indien geen Idrive) in het instellingsmenu.

Als de daglichtfunctie ingeschakeld staat, branden je standlichten vooraan (dus die angel eyes) en je achterlichten continu, ook bij perfect zomerweer met volle zon, zelfs al staat je lichtschakelaar op 0.
                                        Hmm, als je dat in onze E60 inschakelt, dan branden de dimlichten ook..
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Hmm, als je dat in onze E60 inschakelt, dan branden de dimlichten ook..
                                          Facelift of prefacelift?

Normaal gezien is de daglichtfunctie enkel de standlichten, maar dan feller (bij de versies met xenon, geldt voor de '1, '3, '5, '6, '7 en X5, Z4 en X3 weet ik niet). Met de lichtsensor stuurt 'ie uiteraard bij: als 'ie denkt dat 't nodig is, schakelt 'ie uiteraard ook de dimlichten in.

Werkt jullie lichtsensor goed? Staat 'ie niet te gevoelig afgesteld? En tenslotte: als je 't daglicht inschakelt (in 't menu) en daarna de auto overdag start, gaat de interieurverlichting (tellers, dashboard) dan ook aan? In de laatste geval -> ja = lichtsensor stuurt aan op dimlicht, neen = dan is het normaal.

Peizek.

Comment

Working...
                                          X