Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenVolgens mij zitten er geen spacers onder, maar wel 'normale' e30 velgen.
Een 'ix' heeft een andere et-waarde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenBij een testrit vandaag met de 335d coupe merkte ik op dat die ringen in de voorlichten altijd branden, ookal staat de lichtschakelaar op 0. Is dit bij alle nieuwe modellen zo, met name de E90 ook?
Als de daglichtfunctie ingeschakeld staat, branden je standlichten vooraan (dus die angel eyes) en je achterlichten continu, ook bij perfect zomerweer met volle zon, zelfs al staat je lichtschakelaar op 0.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
Thanks!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
en het knapste vanal hieraan vind ik..... die zwitserse plaathouder.
So.... weet er iemand of je met een plaathouder van een ander land mag rondbollen?
Ik vermoed van wel, aangezien daar volgens mij geen wet over bestaat en je ook met een blanco plaathouder mag rondrijden etc.
Zwitserse plaathouders..... 't wordt bijna een fetish
Comment
-
Hoelang duurt het voor de auto in de garage als ie op dit moment op transport naar België staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenHoelang duurt het voor de auto in de garage als ie op dit moment op transport naar België staat.
Ik heb mijne vandaag afgehaald bij de dealer. Ben nog steeds onder de indruk van mijn nieuwe schat. Rijdt niet alleen lekker, maar ziet er ook verdomd geil uit
Racing-M
Ps: Vandaag was hij wél VOLgetankt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenBij die van mij, een 520d, minder dan een week.
Ik heb mijne vandaag afgehaald bij de dealer. Ben nog steeds onder de indruk van mijn nieuwe schat. Rijdt niet alleen lekker, maar ziet er ook verdomd geil uit
Racing-M
Ps: Vandaag was hij wél VOLgetankt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZoals M3'er al zei: dat is de daglichtfunctie, en die valt te deactiveren in het Idrive-menu, of (indien geen Idrive) in het instellingsmenu.
Als de daglichtfunctie ingeschakeld staat, branden je standlichten vooraan (dus die angel eyes) en je achterlichten continu, ook bij perfect zomerweer met volle zon, zelfs al staat je lichtschakelaar op 0.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenHmm, als je dat in onze E60 inschakelt, dan branden de dimlichten ook..
Normaal gezien is de daglichtfunctie enkel de standlichten, maar dan feller (bij de versies met xenon, geldt voor de '1, '3, '5, '6, '7 en X5, Z4 en X3 weet ik niet). Met de lichtsensor stuurt 'ie uiteraard bij: als 'ie denkt dat 't nodig is, schakelt 'ie uiteraard ook de dimlichten in.
Werkt jullie lichtsensor goed? Staat 'ie niet te gevoelig afgesteld? En tenslotte: als je 't daglicht inschakelt (in 't menu) en daarna de auto overdag start, gaat de interieurverlichting (tellers, dashboard) dan ook aan? In de laatste geval -> ja = lichtsensor stuurt aan op dimlicht, neen = dan is het normaal.
Peizek.
Comment
Comment