Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    En ik ben er zeker van dat veel 'nep M3 haters' hier aanwezig deze auto maar al te gretig zouden aanpakken.
    -->

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Voorts zou 'k zeggen aan iedereen hier. Maak uw eigen rekening in plaats van iemands anders rekening te maken, dat wordt hier maar al te vaak gedaan.
    ?

Net als jij geen echte M3 'wil' hebben, wil ik zo'n nep-M3 ook niet. Dus maak mijn rekening eens niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      -->

?

Net als jij geen echte M3 'wil' hebben, wil ik zo'n nep-M3 ook niet. Dus maak mijn rekening eens niet.
      't Gaat wel over financiën en niet over smaken hé man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        't Gaat wel over financiën en niet over smaken hé man.

jongen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          jongen.
          Sorry, m'n oprechte excuses.

Ik dacht dat een jongen het wel leuk zou vinden om man genoemd te worden, niet dus.

Comment

• CS?

1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Neeje,

Vern**kt

1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                Neeje,

Vern**kt

Zo ver was ik ook al
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die heb ik nog gezien op de BMW-days op Francorchamps vorig jaar geloof ik, zal dadelijk foto posten.

Echt verneukt inderdaad!!

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• T'is niet mooi, maar ze mogen het mij altijd geven natuurlijk...

Comment

• Geven om nadien onmiddellijk te verkopen, dan ben ik akkoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Geven om nadien onmiddellijk te verkopen, dan ben ik akkoord.
                          Geven om nadien alle niet-OEM prularia eraf te smijten ja.

Comment

• Zeer knappe M3 naar mijn mening. Belien natuurlijk weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

ai ai ai

geld hebben en goede smaak hebben zijn blijkbaar 2 zaken die SOMS niet te combineren vallen

Comment

Geven om nadien alle niet-OEM prularia eraf te smijten ja.
                                Idem hier.
                                Een gegeven paard kijkt men niet in de bek natuurlijk, maar een paar zaken zou ik ook wel veranderen. Anders zou ik me zowaar schamen.

Edit:
                                Amai, ik had mij mistypt.
                                Last edited by Beta; 09/03/2008, 19:03.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Diffusor vervangen door CSL exemplaar, die rode flippers van de voorbumper verwijderen en de wimpers op de lichtblokken weg doen en dan denk ik dat hier nog weinig verneukt aan is. Die motorkap is een goesting maar is geïnspireerd op de M3 GTR en zeker geen prul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk Berichten
                                    Diffusor vervangen door CSL exemplaar
                                    Dan is het een wannabe CSL, uitlaten moeten ook weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek
                                      Wit is hip op het moment, maar een nieuwe trend zet zich al in: auto’s met matte lak. Een BMW-dealer in Apeldoorn heeft al een glansloze X5 afgeleverd.
                                      De uitzinnige Lamborghini Reventón is voorzien van een matte laklaag. Daarmee is het een trendsetter want onlangs zagen we bij BMW Dealer Dusseldorp in Apeldoorn een fonkelnieuwe, matgrijze X5 3.0sd. Iets fout gegaan met poetsen? We deden navraag. De auto is voor een klant, die op speciaal verzoek de van oorsprong glanzende kleur Space Grau van zijn glanslaag heeft laten ontdoen. Een serieuze klus, zo blijkt als we de spuiter in kwestie even spreken. Eerst moest zo ongeveer de complete auto worden gedemonteerd, omdat natuurlijk ook alle sponningen mat moeset worden. Daarna is het lang en vooral heel voorzichtig schuren, waarmee een matte laklaag kan worden aangebracht. Ook dat is een secuur klusje, want je kunt je geen fouten veroorloven. Normaal gesproken zijn die achteraf weg te polijsten, maar met matlak kan dat niet. Nadelen heeft zo’n matte laklaag ook: het is lastig schoon te houden en poetsen kan ook niet meer. Volgens trendwatchers en kleurdeskundigen gaan we meer matte auto’s zien, net zoals witte. Het is weer eens wat anders…

Comment

Dan is het een wannabe CSL, uitlaten moeten ook weg.
                                        Zo kan je elke tuning of mod die je aan een wagen doet wannabe noemen. Ik heb op mijn Cd'ke oem M3 spiegels zitten. Daarom is het toch nog geen wannabe M3? Ik vind die spiegels gewoon stukken mooier dan de originele brooddozen die ze er op plaatsen.

Deze persoon heeft al de velgen en de koffer van de csl dus waarom de diffusor niet? Ik zie daar geen probleem in. Het zou in elk geval stukken mooier zijn dan dat chrome exemplaar wat er nu op zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          aan wat kun je dan eigenlijk direkt zien dat dit geen echte M3 is als hij je voorbij rijd ?
                                          Geen ovale achteruitkijkspiegel.

Ik vind dit best kunnen... Buiten de M3 badge dan mss.
                                          Deze 3 ziet er in elk geval pakken beter uit dan een standaard 3-serie.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X