Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
    Er stond eerst een andere foto.
    Ahzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Binnenin een beetje saai, maar langs buiten ... Ik moet wel wennen aan de combi M-pack/die velgen. Het oogt een beetje vreemd, zo op het eerste zicht, maar ik vind het zeker geen lelijke velgen.
      Trouwens hier op het forum is er ook iemand die zijn oorspronkelijke velgen van zijn 5' met M-pack door deze heeft laten vervangen, toch? Is dat niet BMW?
      Even corrigeren: het is The Straffe.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• The Straffe heeft niet deze velgen, maar wel andere 18" velgen laten plaatsen. De velgen die op de 535d liggen die in Luik te koop staat zijn styling 138. Die van The Straffe zijn styling 246.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          The Straffe heeft niet deze velgen, maar wel andere 18" velgen laten plaatsen. De velgen die op de 535d liggen die in Luik te koop staat zijn styling 138. Die van The Straffe zijn styling 246.
          Ah, OK. Lijken die gewoon goed op elkaar of is The Straffe van gedacht veranderd?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Het bewijs...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik geloof u wel hoor.
              Dat zijn idd andere velgen.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Delen E34 en E39 dezelfde naafdiameter ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                  Delen E34 en E39 dezelfde naafdiameter ?
                  Nee dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten

Zijn het deze?
                    Die velgen oké, maar blijft van die achterlichten af hé !!! (niet doen zoals deze hé )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      twijfel twijfel twijfel

ik ben vandaag gaan kijken naar deze 530d break ...(nog niet testgereden)
                      is precies een nieuwe

ik ben wel gene "break" man als je begrijpt wat ik bedoel , maar man man man...

die is VET

oke vuur maar jullie reakties af please

http://www.bmwfrank.be/Pages/Stock_d...id=280&start=0
                      Ziet er héél goed uit en dat met je velgen Maar voor de rest ken je mijn gedacht hé

Comment

• Ok, dit gaat knap worden!

Nieuwe Siebener gespot in Melbourne..

klik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Ok, dit gaat knap worden!

Nieuwe Siebener gespot in Melbourne..

klik
                          Toegang verboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Toegang verboden.
                            Idd, en ik ben wel benieuwd

Comment

• Te zien aan de link heeft Wieljampke ni goe "copy" gedaan op de link van 't spel dat 'ie wilde plaatsen hier.

Oorspronkelijk geplaatst door Wieljam
                              We decide to measure the switchable exchaust in ...
                              Da's een quoteje die 'ie heeft geplaatst in de Aston-Porsche poll.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Ja.

Ik durf niks zeggen, ge ziet zo goed als niks van dat ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Ja.

Ik durf niks zeggen, ge ziet zo goed als niks van dat ding.
                                    Ja ziet toch min of meer dat de koffer niet meer zo een lomp geval gaat zijn.. dat is al veel voor mij

Comment

• Toerke, in kortrijk aan den Bio-planet of iets. staat er nen zwarte e60 520d denk ik met 20" breytons onder
                                      echt vet,zeker es op lettn. alé de baan van kortrijk stad naar kuurne aan bio-planet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        Toerke, in kortrijk aan den Bio-planet of iets. staat er nen zwarte e60 520d denk ik met 20" breytons onder
                                        echt vet,zeker es op lettn. alé de baan van kortrijk stad naar kuurne aan bio-planet
                                        op de parking van bio-planet ?

zijn het de velgen niet van de M6 (replica) die erop liggen arne ?
                                        want iemand die ik ken heeft een 520d zwart metallic met 19" velgen M6 Replica's ..
                                        en ik weet dat hij daar zijn boodschappen doet ,
                                        hij eet geen vlees

Comment

Working...
                                        X