Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Binnenin een beetje saai, maar langs buiten ... Ik moet wel wennen aan de combi M-pack/die velgen. Het oogt een beetje vreemd, zo op het eerste zicht, maar ik vind het zeker geen lelijke velgen.
Trouwens hier op het forum is er ook iemand die zijn oorspronkelijke velgen van zijn 5' met M-pack door deze heeft laten vervangen, toch? Is dat niet BMW?
The Straffe heeft niet deze velgen, maar wel andere 18" velgen laten plaatsen. De velgen die op de 535d liggen die in Luik te koop staat zijn styling 138. Die van The Straffe zijn styling 246.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
The Straffe heeft niet deze velgen, maar wel andere 18" velgen laten plaatsen. De velgen die op de 535d liggen die in Luik te koop staat zijn styling 138. Die van The Straffe zijn styling 246.
Ah, OK. Lijken die gewoon goed op elkaar of is The Straffe van gedacht veranderd?
Toerke, in kortrijk aan den Bio-planet of iets. staat er nen zwarte e60 520d denk ik met 20" breytons onder
echt vet,zeker es op lettn. alé de baan van kortrijk stad naar kuurne aan bio-planet
Toerke, in kortrijk aan den Bio-planet of iets. staat er nen zwarte e60 520d denk ik met 20" breytons onder
echt vet,zeker es op lettn. alé de baan van kortrijk stad naar kuurne aan bio-planet
op de parking van bio-planet ?
zijn het de velgen niet van de M6 (replica) die erop liggen arne ?
want iemand die ik ken heeft een 520d zwart metallic met 19" velgen M6 Replica's ..
en ik weet dat hij daar zijn boodschappen doet ,
hij eet geen vlees
Comment