Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Da's de cabrio van forumlid TripleB hè. Allez, van z'n vrouwke. Heb 'm al 'es in Knokke zien staan, was net nieuw toen denk ik, de BBS RC lagen er nét op.

Heb ook BBS RC gehad op m'n Little Blue Thing. Zalige velgen eigenlijk.

Comment

• Had de foto's al op bimmerboard gezien maar de velgenkeuze is niet echt schitterend voor onder zo'n recente wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Heb ook BBS RC gehad op m'n Little Blue Thing. Zalige velgen eigenlijk.
              Vond je dat toen geen tjoeners velgen?

Ik vind het wel knappe velgen, maar te gedateerd voor op een 1 te leggen...

Comment

• Nee idd, de RC zijn wel al wat ouder. 'k Vind b.v. een CH ook knapper. Maar 'k vind 't zeker niet lelijk.

Maar vooral het feit dat het authentieke gesmede BBS zijn in plaats van wéér maar 'es een setje goedkope replica-brol, maakt 't bij mij méér dan goed. Kudos voor hij die het echte spul verkiest boven namaak.

Comment

• Het echte spul kost ook wel veel kudos natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                    echt lelijk die tuninglook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Het echte spul kost ook wel veel kudos natuurlijk
                      Het echte spul kan je na een paar jaar ook kwijtgeraken voor een deftig prijsje

Nuja, als iemand even blij is met replica doet die maar, stoor er mij niet aan.

Comment

• Foto's van een Z4 Coupe gevraagd
                        En die foto van een Z4M met CSL velgen
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Is wel een andere maar oohhh...zo mooi

Comment

• schitterende kar

Comment

• Nog een fotoke van de voorkant...wel een beetje aan de krappe kant

Comment

• Dat is toch een Z4M met CSL velgen,die bedoel ik
                                Groter formaat? er waren nog foto's van ..
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Is wel een andere maar oohhh...zo mooi

Met zo'n plaat moet je natuurlijk wel zien dat je écht de snelste bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Als er een snellere auto naast je wilt 'racen' doe je gewoon niet mee.
                                    Zo doe ik dat .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Echt eh

Alleen een Veyron verdient zo iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        Dat is toch een Z4M met CSL velgen,die bedoel ik
                                        Groter formaat? er waren nog foto's van ..
                                        Moeilijk te vinden...

Comment

• Comment

Working...
                                          X