Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIs die E93 door zijn vering gezakt?
Comment
-
-
Wit is nog niet uitgespeeld e, komt nu nog maar pas op kruissnelheid, het aantal witte audis, mercedessen en bmw en zelfs japanners die ik nu zie blinken in het straatbeeld is niet meer te tellenen je ziet er iedereen mee rijden, jong en oud
Dealers bestellen ze zelfs als demo in de showroom op stock.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenStond bij onze bmw-dealer... prachtig vind'k dit
[ATTACH]54239[/ATTACH]
[ATTACH]54240[/ATTACH]
[ATTACH]54241[/ATTACH]1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBeliën?Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
Dit is toch de originele M-tech bumper niet? 'k vind em eerlijk gezegd wat té in vgl met de rest van de wagenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenShadowline en AF!
²²²²²
Comment
-
Na 7 maand is het stuk dat we tekort hadden (middenconsole carbon van de bmw performence reeks geschikt voor cabrio) toegekomen bij de bmw dealer. Morgen met een beetje geluk kunnen we het erin pleuren
Teaserke
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenNa 7 maand is het stuk dat we tekort hadden (middenconsole carbon van de bmw performence reeks geschikt voor cabrio) toegekomen bij de bmw dealer. Morgen met een beetje geluk kunnen we het erin pleuren
Teaserke
Heerlijk!
quanta costa?
Comment
-
Comment
Comment