Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kzou hem zelfs nog niet willen krijgen van iemand. Zo een klassebak zo lelijk tunen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n A6 rijdt karakterloos in vergelijking met een BMW 1.
Qua afwerking is de Audi wel beter dan de BMW maar op alle andere vlakken vond ik de 1 toch een klasse beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
-
Ik wil een 120d sportshatch
- monacoblauw
- lemon
- pappel maser grau
- sportzetels
- zetelverwarming
- chromeline
- USB-aansluiting
- Hifi + radio professional
- M-stuur, -pook, en -ophanging
- 18" styling 217
- Xenon
- Cruise control
€36.000 zonder korting
En tweedehands zijn die ook niet te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk wil een 120d sportshatch
- monacoblauw
- lemon
- pappel maser grau
- sportzetels
- zetelverwarming
- chromeline
- USB-aansluiting
- 18" styling 217
- Xenon
- Cruise control
€36.000 zonder korting
Mooie config !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk wil een 120d sportshatch
- monacoblauw
- lemon
- pappel maser grau
- sportzetels
- zetelverwarming
- chromeline
- USB-aansluiting
- 18" styling 217
- Xenon
- Cruise control
€36.000 zonder korting
En 18" heeft hij niet nodig, 17" will do voor een 1. Zeletverwarming is ook brol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenVoor 32k heb je hem
En 18" heeft hij niet nodig, 17" will do voor een 1. Zeletverwarming is ook brol.
Zetelverwarming is handig als je auto altijd buiten staat en je in de winter om 7u 's morgens in je auto stapt!
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten@ Tomski: heel knappe config! Alleen jammer van de interieurlijsten, pappel maser grau it must be!
@ TomT: voorbeeldje van je config? Lijkt me dik ok!
edit: hoe kan je die beelden hier posten? Ik had die van het exterieur opgeslaan als wallpaper en ging die dan uploaden via photobucket, maar bij het interieur kan ik dit niet doen. Andere manier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenEens mijn "realistische" droomeend configureren...
120i sporthatch
titaanzilver
zwart stof/leder (incl sportzetels)
alu inleg
comfortline
open dak, zwarte hemel
xenon
usb
hifi
nog wat prutsjes
Ik ga niet buiten als ik hem niet voor 30k krijg!
Dank u!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMaar die 18" maakt hem imo echt áf. Klassevol en toch sportief!
Zetelverwarming is handig als je auto altijd buiten staat en je in de winter om 7u 's morgens in je auto stapt!
Ik zal hem vlug eventjes opnieuw maken, en wat beeldjes posten.
Die 17" die ik gekozen heb staan hem even sportief en klassevol
Comment
Comment