Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oké da is fucking VET.

Comment

• ²²²²²²²²²

Knappe velgen onder de Z8 ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
        ²²²²²²²²²

Is een Alpina trouwens die Z8
        Zit de motor in van de M5

Comment

²²²²²²²²²

Alpina Z8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
            Is een Alpina trouwens die Z8
            Zit de motor in van de M5
            e60 of e39?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
              e60 of e39?
              Zie ik eruit alsof ik iets van BMW ken?

Comment

• Comment

Zie ik eruit alsof ik iets van BMW ken?
                  Basis
                  Nieuwste model of model terug? Scheelt zo'n 107 pk's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Kvind die X6 wel een knappe bek hebben, de achterkant is andere koek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                      Basis
                      Nieuwste model of model terug? Scheelt zo'n 107 pk's
                      E39

Tenzij dat ze er achteraf pas een V10 hebben ingestoken, maar die kans lijkt me klein..

Comment

• De achterkant is voor mij persoonlijk ook niet geslaagd, in zij aanzicht doet de X6 me wat denken aan de vorm van een mammoet denken, heeft ook zo een bult.... rare vergelijking maar soit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          De achterkant is voor mij persoonlijk ook niet geslaagd, in zij aanzicht doet de X6 me wat denken aan de vorm van een mammoet denken, heeft ook zo een bult.... rare vergelijking maar soit.
                          kvind hem meer op een schildpad lijken

Comment

E39

Tenzij dat ze er achteraf pas een V10 hebben ingestoken, maar die kans lijkt me klein..
                            sorry de snorry betsy

Geen M5 motor, maar een uitgeboorde X5 4.4 motor. 550+ koppel.

Comment

sorry de snorry betsy

Dachtek ookal ja, kvond het al raar M5 motor in Alpina

For 2003, the final model year, the Z8 model was augmented by the Alpina V8 Roadster. The Alpina was a departure from the hard-edged sporting focus of the original car, and elements of the new grand touring intent were evident throughout this final edition. Instead of the original six speed manual and 4.9 liter (S62) engine featured in earlier Z8's, the Alpina came only as an automatic, using a 5-speed BMW Steptronic transmission allied to an upgraded 4.8L Alpina-tuned V8 motor from the BMW X5 SUV.

Comment

sorry de snorry betsy

inderdaad....

't is of een standaard Z8 met een M5 motor, of een Alpina 4.8 blok

550Nm heeft ie trouwens niet meen ik. Maar toch genoeg. Beestige auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  inderdaad....

't is of een standaard Z8 met een M5 motor, of een Alpina 4.8 blok

550Nm heeft ie trouwens niet meen ik. Maar toch genoeg. Beestige auto.
                                  Neen, 520 ofzo dacht ik, en zelfs minder pk's ook dan originele Z8 blok.

Comment

• Damn wat een knappe garage.
                                    Blijkbaar van iemand die een boontje heeft voor cabrio's .
                                    Echt vet!
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

garage van het gezin van een maat van me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Zoals je in bovenstaande link allicht al kon merken, was ik in feite op zoek naar een leuke foto van een Z1. Nu vind ik dat die wagen pas knap is in het groen. In principe heb ik het helemaal niet voor groen, maar op een Z1 past het wonderwel.
                                        Vroeger was er iemand in mijn buurt met zo'n groene Z1. Dat zal er allicht ook mee te maken hebben.
                                        Feit is dat ik hem zelfs in het zwart of rood niet echt mooi vind.

Dit is de mooiste foto die ik vond, dus dat valt tegen:

Wat is die rode auto daarachter?

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        Ik wil hoe langer hoe meer een auto in een echt kleurtje
                                        Estorilblauw

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                        e60 of e39?
                                        Geen... 4.4 van de X5
                                        Edit: Oops was al gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten

Geen... 4.4 van de X5
                                          Edit: Oops was al gezegd
                                          4.8 V8 Alpina-tuned

Comment

Working...
                                          X