Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenOp mijn E90 kon dat toch, ja (bj 2005), ik zou denken dat daar qua technologie niet zoveel verschil tussen zou zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVraagje, is het nog mogelijk om op een pré-FL E87 een iPod-voorziening te installeren dat compatibel is met het navigatiesysteem business? Mijn vader is namelijk geïnteresseerd om dit in mijn moeder haar 120d te steken, maar bij onze dealer zeiden ze dat dit niet mogelijk is... Ik dacht toch dat je voor 500 euro in het handschoenkastje een voorziening kan krijgen?
Wel geen idee of dat ook geldt voor het achteraf geplaatste systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVolgens de optielijst moet je de Radio Professional hebben om een USB-aansluiting te hebben.
Wel geen idee of dat ook geldt voor het achteraf geplaatste systeem.
Comment
-
De hartge X6 is nu officieel:
We hadden ‘em eigenlijk al gezien, maar nu geeft Hartge de specs van hun X6.
Voor de diesel-versies biedt Hartge wat extra peekaas en koppel. Dankzij ECU-tuning krijgt de 35d een vermogen van 328 pk en een max koppel van 675 Nm (standaard 286 pk en 580 Nm), de 30d krijgt 275 pk en 598 Nm (standaard 235 pk en 520 Nm).
Verder biedt Hartge een verlagingssetje plus sportvering voor de 30d, 35d en 35i. Overige opties zijn er oa in de vorm van carbon buitenspiegels, aluminium pedalen en 22-inch lichtmetaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten't es nog iets anders, zie http://www.bmw.be/be/nl/owners/acces...pod_facts.html
Ik had een tijdje geleden eens een foldertje zien liggen bij de BMW-dealer over die achteraf plaatsbare interface, maar ik heb het niet meegenomen. Ken er dus geen details van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDe hartge X6 is nu officieel:
Ik vind de neus alvast niet mis met die velgen eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDe hartge X6 is nu officieel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind 'm prachtig.
Zo ziet de X6 er echt goed uit!
Comment
-
Die Hartge X6 is echt prachtig!
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichtenmja dan wel, maar je doet het zeker voor de V8 sound en wilt niet gaan dieselenEn dan nog, is het verkeerd om op LPG te rijden omdat ik niet wil gaan dieselen? Er wordt hier precies gedaan alsof LPG enkel is voor de poor guy on the street die geen benzine kan betalen.
Comment
-
bmw web tv
Voor de bmw freaks : www.bmw-web.tv
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind 'm prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Wanneer gaat Alpina nu ook eens de X5 en X6, en alléé vooruit ook de X3 onderhanden namen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVraagje, is het nog mogelijk om op een pré-FL E87 een iPod-voorziening te installeren dat compatibel is met het navigatiesysteem business? Mijn vader is namelijk geïnteresseerd om dit in mijn moeder haar 120d te steken, maar bij onze dealer zeiden ze dat dit niet mogelijk is... Ik dacht toch dat je voor 500 euro in het handschoenkastje een voorziening kan krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
mag je zeker zijn
hij verkoopt meer BMW's dan sommige broodjeszaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmag je zeker zijn
hij verkoopt meer BMW's dan sommige broodjeszaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmag je zeker zijn