Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Vraagje, is het nog mogelijk om op een pré-FL E87 een iPod-voorziening te installeren dat compatibel is met het navigatiesysteem business? Mijn vader is namelijk geïnteresseerd om dit in mijn moeder haar 120d te steken, maar bij onze dealer zeiden ze dat dit niet mogelijk is... Ik dacht toch dat je voor 500 euro in het handschoenkastje een voorziening kan krijgen?
    Op mijn E90 kon dat toch, ja (bj 2005), ik zou denken dat daar qua technologie niet zoveel verschil tussen zou zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
      Op mijn E90 kon dat toch, ja (bj 2005), ik zou denken dat daar qua technologie niet zoveel verschil tussen zou zitten?
      yep dat gaat evt via dension gateway 500, maar dan moet de cd lezer wel mp3 compatibel zijn.

Comment

Vraagje, is het nog mogelijk om op een pré-FL E87 een iPod-voorziening te installeren dat compatibel is met het navigatiesysteem business? Mijn vader is namelijk geïnteresseerd om dit in mijn moeder haar 120d te steken, maar bij onze dealer zeiden ze dat dit niet mogelijk is... Ik dacht toch dat je voor 500 euro in het handschoenkastje een voorziening kan krijgen?
        Volgens de optielijst moet je de Radio Professional hebben om een USB-aansluiting te hebben.
        Wel geen idee of dat ook geldt voor het achteraf geplaatste systeem.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Volgens de optielijst moet je de Radio Professional hebben om een USB-aansluiting te hebben.
          Wel geen idee of dat ook geldt voor het achteraf geplaatste systeem.
          't es nog iets anders, zie http://www.bmw.be/be/nl/owners/acces...pod_facts.html

Comment

• De hartge X6 is nu officieel:

We hadden ‘em eigenlijk al gezien, maar nu geeft Hartge de specs van hun X6.

Voor de diesel-versies biedt Hartge wat extra peekaas en koppel. Dankzij ECU-tuning krijgt de 35d een vermogen van 328 pk en een max koppel van 675 Nm (standaard 286 pk en 580 Nm), de 30d krijgt 275 pk en 598 Nm (standaard 235 pk en 520 Nm).

Verder biedt Hartge een verlagingssetje plus sportvering voor de 30d, 35d en 35i. Overige opties zijn er oa in de vorm van carbon buitenspiegels, aluminium pedalen en 22-inch lichtmetaal.
            Ik vind de neus alvast niet mis met die velgen eronder
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
              Ahzo. I see.
              Ik had een tijdje geleden eens een foldertje zien liggen bij de BMW-dealer over die achteraf plaatsbare interface, maar ik heb het niet meegenomen. Ken er dus geen details van.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  De hartge X6 is nu officieel:

Ik vind de neus alvast niet mis met die velgen eronder
                  Hmm nee, niet overtuigd. De velg lijkt me te 'gesofisiticeerd' voor de X6, een iets vollere velg zal hem beter staan denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    De hartge X6 is nu officieel:

'k Vind 'm prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      'k Vind 'm prachtig.
                      ²²²²
                      Zo ziet de X6 er echt goed uit!

Comment

• Die kleur

Comment

• Die Hartge X6 is echt prachtig!

Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                          mja dan wel, maar je doet het zeker voor de V8 sound en wilt niet gaan dieselen
                          Neen, dat heeft daar niets mee te maken. Ik rij nu quasi altijd met een diesel. Ik zoek gewoon een zo goedkoop mogelijke manier om rond te rijden met toch wel wat comfort. En bij mijn weten kost LPG momenteel véél minder dan diesel. En dan nog, is het verkeerd om op LPG te rijden omdat ik niet wil gaan dieselen? Er wordt hier precies gedaan alsof LPG enkel is voor de poor guy on the street die geen benzine kan betalen.

Comment

• bmw web tv

Voor de bmw freaks : www.bmw-web.tv

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            'k Vind 'm prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Prachtige Alpina versie, alleen hij is al verouderd!!! nu heb je de B6s Versie in de katalogus staan, uiteraard met meer PK's

Wanneer gaat Alpina nu ook eens de X5 en X6, en alléé vooruit ook de X3 onderhanden namen???

Comment

• Frank heeft weer een M3 te koop staan:

Die z'n zaak draait precies wel goed...
                                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

ik weet niet hoe het zit bij de navigatiesystemen van BMW, maar de meeste systemen hebben achteraan wel een aux ingang of soms een extra poort waarom je een, meestal verschrikkelijk duur, kabeltje kan aansluiten om zo je IPOD aan te sluiten op je geluidsinstallatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                    Frank heeft weer een M3 te koop staan:

Die z'n zaak draait precies wel goed...

mag je zeker zijn

hij verkoopt meer BMW's dan sommige broodjeszaken

Comment

• 'k Heb gisteren zo'n X6 zien rijden... man man man...

Ik vind het een walgelijk smakeloze auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        mag je zeker zijn

Ik denk zelfs meer dan alle broodjeszaken wereldwijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          mag je zeker zijn

De meeste broodjeszaken verkopen dan ook geen wagens dacht ik.

Comment

Working...
                                          X