Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook 16" wielen voor in de winter. Ze zijn inderdaad niet zo knap en laten de sportiviteit van de BMW 5 niet tot z'n recht komen, maar... de wagen heeft wel een fantastisch rijcomfort met deze velgen met niet-runflat banden...
Idd.
Maar zelfs al is het maar 1 maatje groter, dat zou al veel doen vind ik!
Ik vind jou zomervelgen een van de knapste voor op een 5.
Onze velgen vind ik wel nog net iets knapper dan jouw wintervelgen, deze zijn iets breder ook.
Achja, mijn pa kennende zullen er wel niet te snel andere velgen onderkomen Kmag al blij zijn dat hij terug een BMW benzine heeft gekocht!
Mijn vader en ik hebben destijds samen wintervelgen gekocht via ebay. Wij hebben bij eenzelfde handelaar 2 sets velgen gekocht. Ik heb gekozen voor de velgen die ik nu heb, en mijn vader heeft dezelfde velgen gekozen als die van jullie. We hebben er geen ruzie over gehad. Ik vind ze allebei aartslelijk...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Davo is mijn dealer, over hun Schnitzer onderdelen durf ik niet uitwijden, maar voor mij is het een goede concessie, zonder meer.
Nu wil ik toch wel eens iets weten. De angel eyes op een E60, die schijnen feller op een versie met bi-xenon, dan op een versie met gewone xenon, klopt dit?
Comment