Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboA F S C H U W E L I J K,
De kleur, wielen en lichten zijn naar mijn mening AFBRAAK aan een schitterende auto.
@ Krulle:
Een bokser is opvallend, karraktervol, duivels,
Zo een worstelaar die ze vroeger snachts op eurosport uitzonden is opvallend, karraktervol, duivels...(hoe noemde dat? WorldWideWrestling nog wat.)
1 fundamenteel verschil: De manier waarop ze vechten. De bokser doet dat met klasse en kunde, hier moet je echt op trainen. De worstelaar met zoveel mogelijk show, maar eigenlijk stelt het niet veel voor. Wel deze Lambo is een worstelaar van het type WorldWideWrestling!
Niets tegen worstelaars in het algemeen, ik spreek hier over die WWW-worstelaars!
-edit-
Ik lees de tekst nog eens na, en je moet het niet opvatten alsof ik zeg dat deze lambo niet veel voorstelt, een lambo is zowieso een beest van een wagen, maar de "tuning" doet zijn hart geen eer aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
Een bokser is opvallend, karraktervol, duivels,
Zo een worstelaar die ze vroeger snachts op eurosport uitzonden is opvallend, karraktervol, duivels...(hoe noemde dat? WorldWideWrestling nog wat.)
deze murci heeft evenveel slagkracht als een gewone bokser, hij valt alleen véél meer op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticwaar is de Gallardo? Dan was het plaatje compleet.
Amateur(mopken eh
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticwaar is de Gallardo? Dan was het plaatje compleet.
Comment
-
Geluidje van de Gallardo... wel met enkel 'tubi'
Heftig... kippevel!!
Klik en geniet
Dan nog de test van de Gallardo in Fifth Gear. Zó wil ik hem: een witte SE met donkergrijze velgen!!!
KLIK en geniet ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Comment
Comment