Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yup! Arancio Borealis ZEER mooie kleur! Heb ik heel lang over getwijfeld en als ik in't zuiden had gewoond was het die kleur geworden. Maar ik vond het niet zo geslaagd uiteindelijk voor ons Belgenlandje. En ook een klein nadeeltje: met de kap toe is het wel een pak minder mooi als de grijze (of zwarte).
Maarja, ieder zen ding he!
Die Gallardo die over die vluchtheuvel scheurde (was in Dubaï trouwens) had voor 12.500 USD kosten.
Yup! Arancio Borealis ZEER mooie kleur! Heb ik heel lang over getwijfeld en als ik in't zuiden had gewoond was het die kleur geworden. Maar ik vond het niet zo geslaagd uiteindelijk voor ons Belgenlandje. En ook een klein nadeeltje: met de kap toe is het wel een pak minder mooi als de grijze (of zwarte).
Maarja, ieder zen ding he!
Die Gallardo die over die vluchtheuvel scheurde (was in Dubaï trouwens) had voor 12.500 USD kosten.
Schandalig dat diegenen die het filmpje maakten de bestuurders niet waarschuwden...
Comment