Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    http://www.pistonheads.com/sales/292834.htm

1 van de 20 reventons staat al online te koop voor de effectieve aflevering? Ik dacht dat de kopers gescreend waren door Lamborghini?

bij de Enzo was dat ook zo? Moest ik de kans hebben om zoiets te kopen -> DIRECT!!!!! Verkoop je zo door met veel winst

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Countach vs. Boxer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        Lamborghini is voor patsers.
        Ferrari's worden tenminste eens op circuit gezet.

Tuscani, je ziet er gewoon weinig vergeleken met ferrari's
        Waarom zou dit komen?? Misschien omdat ferrari al redelijk lang goed bezig is en lamborghini enkele jaren geleden pas hun comeback heeft gemaakt. Diablo's zijn nu niet echte circuitbeestjes he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Ferruccio Lamborghini had vroeger een Ferrari die om de 5 botten naar de zak was. Er waren oa problemen met de versnellingsbak, 'ie zwierde er eentje onder van 1 van zijn tractors en voila, alles in orde
          Toen besloot 'ie auto's te maken om Enzo op zijn doos te geven.

Or so the legend goes...
          Zaalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Zaalig
            idd
            Ze hadden beter tractors blijven bouwen... dan was hun 4wd nog voor iets nuttig!

Comment

• Zijn tractors niet altijd RWD?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Countach vs. Boxer
                Voor mij nog altijd één van de meest tot de verbeelding sprekende sportwagens aller tijden,

Een witte countach, misschien wel mijn ultieme droom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Ferruccio Lamborghini had vroeger een Ferrari die om de 5 botten naar de zak was. Er waren oa problemen met de versnellingsbak, 'ie zwierde er eentje onder van 1 van zijn tractors en voila, alles in orde
                  Toen besloot 'ie auto's te maken om Enzo op zijn doos te geven.

Or so the legend goes...
                  Hij had inderdaad een Ferrari gekocht en had er veel problemen mee. Uiteindelijk is hij naar Enzo Ferrari gestapt om zijn ongenoegen te uiten waarop Enzo antwoordde dat hij zich maar moest bezighouden met tractors in plaats van sportwagens. Op die dag zwoor Ferruccio betere wagens te maken dan Ferrari zelf.

Comment

• En dat heeft ie gedaan

Comment

• Damn right
                      Dat versnellingsbak gedeelte is nochtans ook waar hoor, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Voor mij nog altijd één van de meest tot de verbeelding sprekende sportwagens aller tijden,

Een witte countach, misschien wel mijn ultieme droom
                        ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Een witte, een blauwe zoals op het filmpje of een donkerpaarse, met wit interieur en die velgen vanuit het filmpje. LP500S als het even kan.

Al is het maar om in de living te zetten zodat ik er elke dag een uurtje naar kan staren

Comment

• Ik vraag me echt af wat er hier is gebeurt, afgezien van de zijbumper lijkt de carosserie min of meer in orde en de wielen enzo zijn helemaal kapot?

Comment

• zonde
                            maar die reacties, oh please

Comment

• Aangezien de admins van dit forum denken dat we nog in het stenen tijdperk zitten ... 3 foto's per post ...

Comment

• Aangezien de admins van dit forum denken dat we nog in het stenen tijdperk zitten ... 3 foto's per post ...

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                                    Aangezien de admins van dit forum denken dat we nog in het stenen tijdperk zitten ... 3 foto's per post ...

Capristo?

Comment

• Aangezien de admins van dit forum denken dat we nog in het stenen tijdperk zitten ... 3 video's per post ...

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Link voor de laatste, anders ga ik zelf vinden dat ik aan het spammen ben .. en aangezien postcount evenredig is met bullshit gehalte ...

Happy newyear :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                        Capristo?
                                        Jip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Jip
                                          Een paar jaar geleden in Puerto Banus zoeen gehoord.
                                          Klinkt echt hard.

Comment

Working...
                                          X