Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Denk wel dat hier enkele freaks zitten.
Op te letten is algemeen zoals bij elke Lotus. De standaard puntjes. Rover motor is iets teerder qua olie verbruik en kan iets minder verdragen qua tuning. Als de wagen geen of weinig circuit heeft gereden ben je al iets zekerder. Want circuit km's wegen echt wel door op de slijtage van bepaalde onderdelen. Ik zou persoonlijk nooit geen Lotus kopen buiten het standaard circuit van dealers en bekende garage's. Tenzij aan een particulier, maar niet echt aan een andere garage gezien zij toch veel dingen gewoon niet weten. Het is echt niet enkel verversen van olie op tijd die telt, er zijn tal van dingen die in het oog moeten gehouden worden. Meer vragen kun je ook steeds stellen op de website van lotusclubbelgium, er is daar een forum waar een 60-tal eigenaars samen spreken over lotus dus stel gerust daar de nodige vragen.
Er zitten zelfs enkele heel technische jongens bij met heel wat ervaring.
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenpfff
elise/exige/340R >>> ariel atom
En een G55, CL65, Veyron, '66 'stang 289, Cobra 427 SS, .. euhrm.
DEAR LORD GIVE ME MONEY
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk wil een Elise.
Versailles:
Was lang geleden dat ik nog een S1 in 't wild had gezien.
Zo standaard en puurLast edited by Lotuzzz; 19/02/2008, 23:14.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Totaal verschillende auto's qua stijl. De I grijpt heel duidelijk terug naar het verleden... en blijft mijn voorkeur hebben.
Wel liever met de plexi covertjes over de koplampen.
Last edited by Lotuzzz; 24/02/2008, 15:21.
Comment
-
-
Comment