Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LOTUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben me bewust van het niet-Lotus zijn, maar als ik ze bij Opel post kan ik ze net zo goed niet posten...

Na lange afwezigheid nog 'ns foto's van m'n vuil strijkijzer.

Comment

• Vetjes ! Blij dat je afkomt de 21e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Vetjes ! Blij dat je afkomt de 21e
        idem

Comment

• Lekker vuil

Comment

• Knap, al die locaties zijn me zeer bekend vanuit de mountainbike ritten

Comment

• dat tunnelleke komt me precies ook bekend voor uit een ritje in Vossem.
              Vuile auto's daarentegen , het kan me niet boeien. Het getuigt van een gebrek aan respect voor de wagen.

Comment

• driftvuil kan nog. enkel het nut van een zwaar verlaagde opel midden in de bossen op een modderbaantje ontgaat me een beetje. ;
                wimoptiek.be op

Comment

• Knap, tot vrijdag!?
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    dat tunnelleke komt me precies ook bekend voor uit een ritje in Vossem.
                    Vuile auto's daarentegen , het kan me niet boeien. Het getuigt van een gebrek aan respect voor de wagen.
                    Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    driftvuil kan nog. enkel het nut van een zwaar verlaagde opel midden in de bossen op een modderbaantje ontgaat me een beetje. ;
                    Vuile wagens

toon je tenminste dat ze echt gebruikt zijn, en het plezier van hem dan uiteindelijk toch te kuisen is nog zoveel groter!

Comment

• Moet plezant geweest zijn, met die semislicks op dat modderbaantje

'k Blijf een Elise wel knapper vinden...

Comment

Maar foto's van je dochter zonder bh zijn perfect ok!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Knap, tot vrijdag!?
                          Afhankelijk van het weer, m'n semi's zijn compleet kaal, als het nat is heeft het voor mij geen zin...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Maar foto's van je dochter zonder bh zijn perfect ok!
                            Ben je daar nu nog niet over?

Comment

Ben je daar nu nog niet over?
                              re-post aub, kwestie van mee te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                re-post aub, kwestie van mee te zijn
                                ²²²²²
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Pfff
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• kwam deze net ergens tegen opt net.
                                    1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichten

kwam deze net ergens tegen opt net.
                                      Hier is zijn baasje (in deel 3, 4 & 6 dan toch):

Comment

• En die laatste is eigenlijk "Mr Woolery" in disguise (foto genomen door Linhberg die ondertussen voor Speedhunters.com werkt, in opdracht van EA Games dus)

Heeft ook 1 van de knapste mx5'jes met Pitcrew-conversie
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Doet me denken aan deze:

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150099073564073&set=a.13676002407 2.126818.71894649072

*edit* Nevermind, is al gepost

Comment

Working...
                                          X