Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LOTUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichtenperfect zo die rode
als je met een Exige toch bij gelegenheden cabrio wil rijden, is dat hoop & al 5 minuten werk om de hardtop eraf te doen (4 vijzen) na een paar keer oefenen.. ook al vind ik em knapper met hardtop, met dit weer gaat die er zwierig af
'Tis die kleur die het hem doet he ...
prijs is wel met BIV erbij +9k meer dan dienen Elise die ik op het oog heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenCabrio zegt haar ook niet zoveel eigenlijk , want maandag vond ze het al te ambetant bij het testritje met de kap eraf ... wel zat ik dan boven de 150 km/uur
Ik ben hier nog wat aan het kijken op het net en kom natuurlijk deze tegen in mijn favo kleur voor een sportauto
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
Wel nog een goe stuk duurder + hogere BIV
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik ben normaal niet voor rood, maar dit bakje
Persoonlijk vind ik deze mooier dan de Elise.
Staat die zwarte exige nog bij Verhiest? (die vond ik anders ook best te pruimen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Prijskaartje van zo een Larini uitlaat ?
zodat ik weet wat gevraagd volgend jaar voor mijne verjaardag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Prijskaartje van zo een Larini uitlaat ?
zodat ik weet wat gevraagd volgend jaar voor mijne verjaardag
Er staan trouwens nog vids op hun website.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk ben normaal niet voor rood, maar dit bakje
Persoonlijk vind ik deze mooier dan de Elise.
Staat die zwarte exige nog bij Verhiest? (die vond ik anders ook best te pruimen).
http://www.lotus-verhiest.com/sales/...11/exige-s.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Comment
-
:p lol @ autoforum
oja ...
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenYep die staat er nog , behoorlijk staan geilen erop ook ... ik mocht hem ook eens testrijden maar ik wou niet omdat ik dan nog meer ging twijfelen ... wat ik nu toch doe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk ken vasseur oefent trouwens zelfde beroep uit als toere. Ik twijfelde geen seconde voor die wagen. Vasseur is maniak dus uit goede hand !!! Echt ik twijfelde geen seconde
Je weet nooit dat ik een deel mag betalen met wa biefstukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHmm misschien moet ik toch eens kontakt opnemen met hem ...
Je weet nooit dat ik een deel mag betalen met wa biefstukken
Voor tel nummer PM me!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichtenminimale lift-off oversteer icm bult in de weg die de achterkant al wat lichter maakte...
Spijtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XiPHiAS Bekijk Berichtenvasseur.pascal AT telenet.be
Voor tel nummer PM me!
Mail verstuurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenQué? Kar daalt (verder) in mijn achting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengeen lift-off, gewoon te snel ingestuurd en slecht wegdek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichtenremmen en dan insturen zonder gas....wie doet er dat nu? Misschien een topic opstarten hoe een wagen zeker in de muur laten belanden!Op die manier duikt je auto mooi snedig de bocht in.
Hangt natuurlijk af van auto tot auto, en bij een auto die van nature tailhappy is doe je dat misschien inderdaad beter niet.
Comment
-
Ideaal om te gaan driftenmaar doe je dat met een Lotus.......moet je verdorie een krak zijn.
Kijk naar het filmpje van Vedonck op Mettet. Op die "kurkentrekker' gaat die minstens met de achterwielen van grond, maar je ziet hem bij de landing enorm corrigeren en op de gas gaan (meer nog hij blijft op de gas bij de lift off) Maar zelfs dan nog moet je dus enorm goed, en ultra snel reageren, ik zie het er niet veel doen.
Moet je toch al pro zijn zenne.Last edited by Jokke_vlo; 22/06/2010, 22:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenSimoni, ge moet u dringend bekeren jong
In alle eerlijkheid (sorry voor mijn maten mini rijders) heb ik twee keer een mini (beiden jwc) op circuit gezien, en die hadden twee keer miserie.
Ik weet niet of die rijders kunnen beamen dat het toch een wagentje is die makkelijk mankementjes heeft als je hem op de staart trapt?
Ik zeg maar wat ik zag.
Helaas heb ik nog te weinig ervaring met Lotus om dat goed te kunnen vergelijken met een hete MINI.Maar ze zullen allebei op hun eigen manier zeer tof zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAchterkant uit de veren en niet op de gas zijn de twee oorzaken. Daar ben ik vrij zeker van.
Comment
Comment