Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aha, ik dacht al ... 'k Zal het idd verkeerd begrepen hebben dan, ik had enkel weet van ee 111R
Gaat dat eigenlijk echt goed vooruit, of maar zo-zo ?
lol... in feite voel je niet echt het verschil tussen een 111pk en een exige in de eerste 100m, maar dan mist een gewone elise gewoon veel, heel veel kracht... een 111s is een tussenoplossing... maar tblijven autootjes die gewoon rap zijn bij lage snelheden... hoge snelheden zijn er heeeeeeel veel dingen die rapper doortrekken.. uw vriend zal wel merken dat als hij op de autostrade een auto wil inhalen die 120kmh gaat, het zal niet zo vlot gaan... toch niet zoals aan lage snelheid
en dat filmke.. man man... die kerel is a) gewoon van dat baantje te doen... b) kan rijden... c) heeft nog nooit een rekening gezien voor 4 yokohama banden hahahaa.....
en dat filmke.. man man... die kerel is a) gewoon van dat baantje te doen... b) kan rijden... c) heeft nog nooit een rekening gezien voor 4 yokohama banden hahahaa.....
Ge zou eens moeten weten wat voor karrekes er allemaal geklopt worden op dat parcourske door den uwe...
1. Lotus Exige - 18.89
2. Mitsubishi Evo VII - 18,92
3. BMW M3 CSL - 18,94
- RED-Motorsport-Elise - 19,23 SPEZIAL
4. Wiesmann MF 3 SMG - 19,28
5. Mitsubishi Evo VI - 19,35
6. Porsche 911 GT 3 2003 - 19,49
7. Audi RS4 - 19,58
8. BMW Z4 3.0i - 19,60
9. Porsche 911 GT 3 - 19,61
10. Mitsubishi Evo VIII - 19,63
11. Audi TT quattro 225 PS - 19,65
11. Subaru Impreza WRX STi - 19,65
13. Lotus Elise 111S - 19,69
14. Lotus Elise 111R - 19,70
15. Opel Speedster Turbo - 19,71
16. Porsche 911 Carrera - 19,72
17. BMW M3 - 19,79
18. Nissan 350Z - 19,82
19. Mazda RX 8 - 19,84
20. Audi S4 V8 - 19,86
21. Yes Roadster - 19,88
22. BMW Z3 3,0 - 19,92
23. Smart Brabus Forfun Roadster - 19,93
24. BMW 330Cd - 19,99
25. Ford Focus RS - 20,06
26. Opel Speedster - 20,07
26. Peugeot 206RC - 20,07
28. VW Golf R 32 - 20,11
29. Audi TT 3.2 V6 - 20,13
30. Seat Leon Cupra R - 20,14
Tis natuurlijk wel absoluut Lotus-terrein, een handlingparcours; maar toch, enige trots misstaat hier niet!
Wat betreft die rekening van 4 Yokohama's: Lotus Duitsland zal er met plezier een nieuw setje ondersteken, gezien het resultaat?
Blijkbaar zijn er momenteel onderhandelingen bezig tussen Proton en Volkswagen.
Er wordt gesproken over een overname van 50% van het bedrijf, maar Volkswagen zou waarschijnlijk liever 100 procent willen.
Dat betekent dus dat Lotus misschien in de handen van VW valt.
Voor VW sowieso een goede zaak, voor Lotus daarentegen...
Het valt nog af te wachten.
Het zijn gewoon prachtige wagens, ik heb er toen in Zolder 1.5 uur voor aangeschoven.
Maar ik moest er gewoon die dag hebben ingezeten en sindsdien ben ik er voor aant sparen .
Wat zeer intresant aan deze wagen is, is tot hij in aankoop duur is maar op allerlei gebieden veel voordeliger is dan andere sportwagens.
Denk maar aan de wegentaks, verbruik, onderhoud, enz...
Als er nog mensen zijn die filmpjes kunnen posten zeker doen.
Ik denk (hoop ) tot ik volgend jaar rond deze tijd eens naar de Lotus dealer stap en tot ik tegen hem kan zeggen : Voor mij de 111S in het groen met hard top
Maar zo'n juweeltje geef je een wasbeurt met plezier (geen carwash ) hand wash
hehe... ik herriner me maar al te goed dat jullie daar al stonden en deel uit maakten van het rondrit team... en dat ik als eerste de parking op kwam met een even vuile lotus...
en dan nog eentje van die rondrit.. iets da wel leuk is, maar toch nie echt voor mij ze... al die brokkebaantjes en da slijk... mijn splitter heeft nen klein krakske vanvoor door nen onaangekondigde jump in het roadbook.. maar twas wel lekker en nen leuk dagske...
liever nen circuitdagske voor mij... nu zondag misschien terug spa met marc duez... en dit was een foto van vorige keer en mijn speelkameraad.... man man op het rechte stuk is da snel ....
Comment