Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ziet er toch goed uit, wat was er mis mee? Vind de kilometerstand wel raar...
Gewoon... Geen goed gevoel.
Motorisch was 'ie heeel goed.
Maar er klopten bepaalde dingen niet aan. Heeft accident gehad op de linkervoorkant. Nogal serieus... Stuur is niet origineel. Heeft geen airbag. Roest op raamlijs aan de rechterkant. Veel steenslag voor die kms. ...
Dat ziet me er tenminste een eerlijke wagen uit, leder mocht ie toch wel hebben. Voor een trackcar uiteraard niet.
Ola. Die vorige is ook een eerlijke wagen hoor. Ik wil die vorige zeker niet geheel afbreken! Dat zou een verkeerd beeld geven. Hij is gewoon voor mij niet perfect genoeg. Motorisch was 'ie echt goed. Ik denk gewoon dat 'ie een leuk accident heeft gehad.
Ola. Die vorige is ook een eerlijke wagen hoor. Ik wil die vorige zeker niet geheel afbreken! Dat zou een verkeerd beeld geven. Hij is gewoon voor mij niet perfect genoeg. Motorisch was 'ie echt goed. Ik denk gewoon dat 'ie een leuk accident heeft gehad.
Vind het een lage prijs voor die 'echte' kmstand. Motorisch echt goed kan je eigenlijk ook nooit van de eerste dag weten he. Ik moet mijn mening over die van nemo beetje terugnemen denk ik, naar het schijnt heeft ie nogal wat jaartjes inbeslagname gestaan...
Comment