Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    Verdorie, ik zou zweren dat ik daar nu net 4 deuren zag. Bon wss te snel overgegaan.
    15.000€ is nog altijd te veel, tenzij ie 280 pk's en 50.000 km heeft imo.

een E36 M3 heeft toch +280 PK ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      een E36 M3 heeft toch +280 PK ?
      286 voor de 3-liter

Comment

• idd,is een 3.2 van 98,dus 321paardjes!
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
          286 voor de 3-liter
          Edit: 380 pk's. 280 zou idd ewat weinig zijn om mijn punt duidelijk te maken.
          My bad

Comment

Edit: 380 pk's. 280 zou idd ewat weinig zijn om mijn punt duidelijk te maken.
            My bad
            380pk? Er is voor zover ik weet geen enkel M3-model die dat aantal heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              380pk? Er is voor zover ik weet geen enkel M3-model die dat aantal heeft.
              Mijn punt was percies niet duidelijk genoeg. Ik vond 15000€ veel geld voor een e36 M3 met 286pk's, dus zei ik dat het voor die som op z'n minst 380pk moest hebben, niet exact 380pk en maximum 50000km's

Nu ja, miss is het wel de moeite. Hier kan ik alleen achterkomen via een link naar de auto op de betreffende 2dehandssite.

Comment

Mijn punt was percies niet duidelijk genoeg. Ik vond 15000€ veel geld voor een e36 M3 met 286pk's, dus zei ik dat het voor die som op z'n minst 380pk moest hebben, niet exact 380pk en maximum 50000km's

Nu ja, miss is het wel de moeite. Hier kan ik alleen achterkomen via een link naar de auto op de betreffende 2dehandssite.
                Denk dat je 't punt van 'n kar in mint staat ook niet begrijpt, hé.

Km-aantal maakt absoluut niet uit: kijk naar Lefty z'n RS2. 200k km en die wordt terug volledig goed gezet. Avantus z'n 100cstq gaat ook in serieus goede staat staan als ie klaar is met z'n werkjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Denk dat je 't punt van 'n kar in mint staat ook niet begrijpt, hé.

Km-aantal maakt absoluut niet uit: kijk naar Lefty z'n RS2. 200k km en die wordt terug volledig goed gezet. Avantus z'n 100cstq gaat ook in serieus goede staat staan als ie klaar is met z'n werkjes.
                  Kdenk niet dat je veel e36 M3kes gaat vinden voor 15000€ die juist een groot onderhoud hebben gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                    Vermomming

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                    Reverse Nemo-IT.
                    Ik heb toch nergens een S6 badge vanachter
                    Ik heb enkel een S6 grill voor de rest niks identiek,uitlaten zijn dikker,...,

Comment

Kdenk niet dat je veel e36 M3kes gaat vinden voor 15000€ die juist een groot onderhoud hebben gehad
                      toch wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                        idd,is een 3.2 van 98,dus 321paardjes!

Comment

• Zal hem hier ook zetten :

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Maar die hebben ze wel niet in cabrio
                            En dan, ik wil geen cabrio hoor...

Comment

• gaat 'ie terug weg?

jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                uw volgende doel?
                                neen dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                  Zal hem hier ook zetten :

http://www.kapaza.be/detail/9619846/
                                  God wat een beest!
                                  Omgebouwde 525i Kwil niet weten wat ie ervoor vraagt

Comment

God wat een beest!
                                    Omgebouwde 525i Kwil niet weten wat ie ervoor vraagt
                                    Ombouw klinkt zo lelijk hé ... Zou toch nog 10k moeten gaan normaal (laatste factuur van Juma afwachten, dus is nog geen vastgeprikte prijs).

Heb hem een goeie maand geleje nog is deftig gepolierd, dus staat mooi strak in de lak

Comment

• zien ze op de keuring niet dat daar een andere motor inhangt?

Comment

• Hier in goed gezelschap op de Daggie-meet :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          zien ze op de keuring niet dat daar een andere motor inhangt?
                                          Nee hoor, altijd mooi gekeurd geweest. Zelfs met de 19" velgen. Wordt gekeurd voor verkoop trouwens.

Het ///M POWER kleppendeksel is eraf trouwens.

Comment

Working...
                                          X