Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    Eigenlijk vind ik er alles 'toffer' aan, behalve de motor dan.

IDEM²!!

Tis te zeggen, die M3 motor is ook een waar pareltje natuurlijk... I mean... hoor die einzeldrossels man

Maar dat koppel en die brute kracht en souplesse van die 6,2 V8 moet fenomenaal zijn.

conclusie: ik koop een M3, en lepel de motor van een C63 erin.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Jammer...

(Ik moet echt ophouden met ganse dagen op kapaza en andere verkoopsites te surfen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        IDEM²!!

Tis te zeggen, die M3 motor is ook een waar pareltje natuurlijk... I mean... hoor die einzeldrossels man

Maar dat koppel en die brute kracht en souplesse van die 6,2 V8 moet fenomenaal zijn.

En meer nog, voor hier in België zou het zelfs een nadeel zijn als er een 6.2 in lag. Als je dan over een 5tal jaartjes een occasie M3 wil kopen.... pech, 25000€ taks betalen ofzo!
        Dus des te knapper dat die 'maar' 4.2L grote V8 uit de M3 quasi evenveel, of zelfs evenveel rijplezier weet te bieden.

Maar dat gebulder en dat koppel van die 6.2 moet gewoon bangelijk zijn

Comment

IDEM²!!
          Of die van de e60 M5...

Kvind er niet veel aan aan die motor van de Merc. Wat verbruikt ie eigenlijk?

Comment

• Wat is zo geil vind ik aan de V8 uit de M3 is dat typische M-induction noise, dat rauwe en scherpe inlaatgeluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
              Of die van de e60 M5...

Kvind er niet veel aan aan die motor van de Merc. Wat verbruikt ie eigenlijk?
              not

sorry, maar 6.2V8 >>>>>>>>>>>> 5.0V10.

(en neen, dat heeft niets met merkenblindheid, noch alleen iets met cilinderinhoud te maken)

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Vergelijking op z'n Top Gear's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Wat is zo geil vind ik aan de V8 uit de M3 is dat typische M-induction noise, dat rauwe en scherpe inlaatgeluid
                  vlinderklepjes en toeren maken....

't verbaast me eigenlijk dat ///M één van de enige 'merken' (of beter, de enige divisie) is die daar mee werkt.

Comment

• 22222222nd that

Comment

Of die van de e60 M5...

BAH

Ik vind het een afschuwelijke motor. V10... hoe komen ze erop

Comment

Wat is zo geil vind ik aan de V8 uit de M3 is dat typische M-induction noise, dat rauwe en scherpe inlaatgeluid

dat is door die vlinderkleppen.

Comment

• ik vind de coupe nog het beste meevallen van de 3.
                          die sedan vind ik zo'n opeengepropt dikkertje, niets homogeen

de coupé kan dan ergens nog elegant-sportief voor de dag komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            vlinderklepjes en toeren maken....

't verbaast me eigenlijk dat ///M één van de enige 'merken' (of beter, de enige divisie) is die daar mee werkt.
                            Maakt ze net uniek. Ik kan daar gewoon blijven naar luisteren

Vooral op zo'n CSL.. faaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              ik vind de coupe nog het beste meevallen van de 3.
                              die sedan vind ik zo'n opeengepropt dikkertje, niets homogeen

de coupé kan dan ergens nog elegant-sportief voor de dag komen.
                              coupe wil imo té elegant zijn. Dat hoeft niet voor een ///M.

En ik verschiet van het prijsverschil, dat wetende zou ik er helemaal niet meer aan denken om een Coupe te nemen

Comment

• Coupé vind ik niks speciaals. En de cabrio zegt me al helemaal niks.

En ben altijd al zot geweest van supersportieve kleine sedannetjes.

Comment

• ja coupé vind ik ook niet mooi, zeker als je naar een mooie E46 CS ofzo kijkt, maar die sedan vind ik echt zum kotzen. Nul klasse straalt dat uit
                                  dat de motor vet(ter) is spreekt voor zich.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    ja coupé vind ik ook niet mooi, zeker als je naar een mooie E46 CS ofzo kijkt, maar die sedan vind ik echt zum kotzen. Nul klasse straalt dat uit
                                    dat de motor vet(ter) is spreekt voor zich.
                                    Gewoon omdat de e90 op zich een totale mislukking was(qua exterieur). Maar ik prefereer toch de sedan. Liever 335i coupé dan M3 coupé, de coupé is té try-hard. Liever M3 sedan dan een "gewone" sedan.

Comment

BAH

Ik vind het een afschuwelijke motor. V10... hoe komen ze erop
                                      C63 is niet veel beter. Geef mij toch maar de V8 van de M3. Die beat die lelijke 6.3 V8 uit de C63 op circuit

Comment

C63 is niet veel beter. Geef mij toch maar de V8 van de M3. Die beat die lelijke 6.3 V8 uit de C63 op circuit
                                        Kerel zwijg als je niet weet waarover je praat.

Comment

Kerel zwijg als je niet weet waarover je praat.
                                          Leg eens uit dan.

Comment

Working...
                                          X