Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    I know, weeral zwart, maar niet veel geld voor een S50B32 met die km's

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/93118...6_te_koop.html
    Die had ik ook al gevonden... maar die foto lijkt me gewoon een amerikaanse te zijn die dient als voorbeeld...

Die op lpg vind ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Die had ik ook al gevonden... maar die foto lijkt me gewoon een amerikaanse te zijn die dient als voorbeeld...

Die op lpg vind ik niet.
      waarschijnlijk, te zien aan z'n nummerplaathouder. Mailtje sturen, dat wil immers niet zeggen dat die kar daarom slecht moet zijn, staat kan je zowiezo niet afleiden op zo'n fotootje.

En die op LPG vind ik ook niet meer, is blijkbaar vekocht....

Comment

• Dit vind ik echt vet qua kleurencombo.

Je komt ze veel tegen zo. Echt lekker!

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wel 170k kms...

Comment

• Die blauwe italiaan die je gepost had (of matteus)

Die wil ik wel... Ik zou er gerust naar Italië voor tuffen.

Comment

• stomme plaat

Die Amerikanen toch

Comment

• Comment

Die blauwe italiaan die je gepost had (of matteus)

Die wil ik wel... Ik zou er gerust naar Italië voor tuffen.
                Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                terwijl een E36 M3 zo fout kan zijn, kan een zuivere M3 net zooooooo knap zijn

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

ikwildawel
                deze?

wel oranje pinkertjes steken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  De E90 eens gezien in M-livrei, en ik vind 'm pokkeheet. Zoveel meer karakter dan de 92 of 93.
                  Totally agree. Ik zag die Silverstone M3 sedan staan, en 't was ook 't eerste wat ik dacht. E90 M3 > E93 M3 > E92 M3

Maar alledrie zoveel is zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Nice ride, maar die nummerplaat gaat voor krassen zorgen, vrees is. Wat een oen.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Eigenlijk wel knap

En die velgskes...mmmmmm, nice !

Comment

echt é, zo'n uitstraling

en die 135i performance is in mijn ogen toch wel M waardig hoor, wel niet mee gereden, maar toch...
                        Wie zegt van niet? Het is toch ook Motorsport zeker?

Comment

• edith

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                            Wie zegt van niet? Het is toch ook Motorsport zeker?
                            De prestaties zijn M waardig! Het is dat wat Simoni wil bedoelen denk ik.

Maar een M is het niet hé... Zo'n x35i is geblazen. M's zijn atmo.

Comment

M's zijn atmo.
                              't Is ook tegen mijn goesting, maar de kans is zeer groot dat je binnen een jaar of 4-5 ongelijk zal hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                't Is ook tegen mijn goesting, maar de kans is zeer groot dat je binnen een jaar of 4-5 ongelijk zal hebben.
                                Zit er inderdaad aan te komen. Veel te zware wagens en milieunormen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Het zou vreemd zijn. Denk je echt dat ze dat zouden doen? Het is toch niet dat er niet voldoende vermogen wordt gehaald uit een atmosferische motor.
                                  Mss komt er binnen een paar jaar gewoon nog iets boven de respectievelijke M's. Een M met twee (of drie?) turbo's. M3t bv.? Het is maar een ideetje ... Alleszins liever zoiets dan dat ze "CSL" automatisch gaan linken aan "turbo".
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• http://www.hln.be/hln/nl/941/Reporta...oit-had-.dhtml

Comment

Is dat een OEM kleurtje?

Comment

Mja... Ik weet het...

maaaar voorlopig nog niet !

Nu dat de RS 6 de M5 T. om de oren geeft zullen ze weer straffer willen doen... Waar stopt het? en gaan ze dan ook met turbo's afkomen ?! Wie zal het zeggen... Feit is dat de lekkerste karren misschien reeds gemaakt zijn. (E46 CSL)

Comment

• Ik ben er quasi zeker van de nieuwste RS6 zowat een einde van een tijdperk inluidt.

Comment

Working...
                                          X