Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die had ik ook al gevonden... maar die foto lijkt me gewoon een amerikaanse te zijn die dient als voorbeeld...
Die op lpg vind ik niet.
waarschijnlijk, te zien aan z'n nummerplaathouder. Mailtje sturen, dat wil immers niet zeggen dat die kar daarom slecht moet zijn, staat kan je zowiezo niet afleiden op zo'n fotootje.
En die op LPG vind ik ook niet meer, is blijkbaar vekocht....
't Is ook tegen mijn goesting, maar de kans is zeer groot dat je binnen een jaar of 4-5 ongelijk zal hebben.
Het zou vreemd zijn. Denk je echt dat ze dat zouden doen? Het is toch niet dat er niet voldoende vermogen wordt gehaald uit een atmosferische motor.
Mss komt er binnen een paar jaar gewoon nog iets boven de respectievelijke M's. Een M met twee (of drie?) turbo's. M3t bv.? Het is maar een ideetje ... Alleszins liever zoiets dan dat ze "CSL" automatisch gaan linken aan "turbo".
't Is ook tegen mijn goesting, maar de kans is zeer groot dat je binnen een jaar of 4-5 ongelijk zal hebben.
Mja... Ik weet het...
maaaar voorlopig nog niet !
Nu dat de RS 6 de M5 T. om de oren geeft zullen ze weer straffer willen doen... Waar stopt het? en gaan ze dan ook met turbo's afkomen ?! Wie zal het zeggen... Feit is dat de lekkerste karren misschien reeds gemaakt zijn. (E46 CSL)
Comment