Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
    Wat je een achterbank kan noemen he...
    Is goed doenbaar om op te zitten, hoor! Voorzetels klappen niet zo denderend voorwaarts, maar eens gezeten : ça va. Hebben ze echt goed opgelost, vind 'k.

CSL

Edit : jammer van de SMG. Coole bak, daar ni van, maar voor mij liever 'n manueelke.

Comment

e39 M5: Verschuifbare leuning met geïntegreerde telefoon die je nooit gebruikt en de draad achteraan bengelt als een staartje
      Ge moest dat dan maar ni bestellen, hé.

Dat 'ie verschuifbaar is, is goed. In voorste stand = echt massa's plaats om je arm op te laten rusten. Bij 'n E46 b.v. vind ik de armsteun een tikkie te kort. Is bij E36 en E87 tikkie beter.

Comment

Autobahn

Als je erin zit lijkt het meestal van niet, 200 ofzo lijkt 130... pas boven 250 heb je iets door...

Was bij de M3 wel anders
        Pas maar op want gij zult zweten als ik achter u zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Is goed doenbaar om op te zitten, hoor! Voorzetels klappen niet zo denderend voorwaarts, maar eens gezeten : ça va. Hebben ze echt goed opgelost, vind 'k.

CSL

Edit : jammer van de SMG. Coole bak, daar ni van, maar voor mij liever 'n manueelke.

Ik vind de SMGII super, de snelheid, de mogelijkheid om op 2 manieren 'manueel' te verleggen en vooral het automatische tussengas is hemels !

Comment

CSL

Heb je me vroeger horen roepen over de SMG (1 weliswaar)? Nu moet ik toch mijn mening herzien en manueel zalig verklaren, zeker bij sportievere auto's

SMG had zijn goeie kanten bij het rustig cruisen en bellen, eten of roken tegelijkertijd (Automatische stand he)

Manuele stand was leuk om volgas te kunnen blijven geven en gewoon de pook eens aantippen en hoppa

Maar:
            Zelf terugschakelen met een dot tussengas en idem grom

Comment

• betrouwbaar??indien wel mooie prijs,juist extreem lage kmstand
              De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                Pas maar op want gij zult zweten als ik achter u zit
                ALS

Lightweight VS Heavyweight

In een CSL lijkt 150 al 250 denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                  betrouwbaar??indien wel mooie prijs,juist extreem lage kmstand
                  http://www.kapaza.be/Autos/BMW/11271...E_essence.html
                  Zeker niet, de prijs is ????

Comment

ALS

Lightweight VS Heavyweight

In een CSL lijkt 150 al 250 denk ik
                    wacht maar

Comment

Ik vind van niet

Waar ik vroeger dagelijks naar keek en hoopte dat de 7 in de prijs een 2 of een 3 was

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=2
                      Die prijs zullen ze nooit krijgen voor die wagen, en ben er vrij zeker van

Comment

Ik vind de SMGII super, de snelheid, de mogelijkheid om op 2 manieren 'manueel' te verleggen en vooral het automatische tussengas is hemels !
                        Agreed. Ik vind 't ook een leuke versnellingsbak.

Maar toch : liever manueel. Hou wel van het 'zoveel mogelijk zelf doen'. Proberen zo goed mogelijk te rijden on track, tiphielend, af en toe links remmend, zo snel mogelijk schakelen met respect voor de bak/koppeling, af en toe een powershiftje...

Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                        Heb je me vroeger horen roepen over de SMG (1 weliswaar)? Nu moet ik toch mijn mening herzien en manueel zalig verklaren, zeker bij sportievere auto's
                        Heb ook SMG-I en SMG-II gereden. SMG-I ... had issues. Maar toch : zaligheid, al kon 'ie wel beter. SMG-II is beter, zo goed als geen issues (tenzij traag stadsverkeer, parkeren op oneffen plaatsen, enz.), ook zaligheid.

Comment

Die prijs zullen ze nooit krijgen voor die wagen, en ben er vrij zeker van
                          Staat bij mijn weten al zo te koop terwijl ik mijn M3 kocht. In alle geval die Matthias Unger zijn CSL's zou ik niet vertrouwen, gewoon gevoel.

Comment

Agreed. Ik vind 't ook een leuke versnellingsbak.

Maar toch : liever manueel. Hou wel van het 'zoveel mogelijk zelf doen'. Proberen zo goed mogelijk te rijden on track, tiphielend, af en toe links remmend, zo snel mogelijk schakelen met respect voor de bak/koppeling, af en toe een powershiftje...

Heb ook SMG-I en SMG-II gereden. SMG-I ... had issues. Maar toch : zaligheid, al kon 'ie wel beter. SMG-II is beter, zo goed als geen issues (tenzij traag stadsverkeer, parkeren op oneffen plaatsen, enz.), ook zaligheid.
                            Bwa issues ik vond eigenlijk van niet,nooit problemen mee gehad. Wat bedoel je dan?

Comment

Staat bij mijn weten al zo te koop terwijl ik mijn M3 kocht. In alle geval die Matthias Unger zijn CSL's zou ik niet vertrouwen, gewoon gevoel.
                              Ja, twijfel er ook aan, had reeds met hem telefonisch contact, was vriendelijk maar de wagen die ik op het oog had was 2 dagen later al weg. Moet zeggen dat zijn prijzen uiterst concurrentieel zijn, maar daarom niet zuiver?

Comment

Bwa issues ik vond eigenlijk van niet,nooit problemen mee gehad. Wat bedoel je dan?
                                Nukkig, softwareglitches, zeker in 't begin veel mechanische problemen (pomp koppeling). Is met de loop der jaren wel verbeterd, maar toch : rauwe, onbehouwen bak die, als 'ie stuk gaat, best veel kost om te vervangen.

Comment

Nukkig, softwareglitches, zeker in 't begin veel mechanische problemen (pomp koppeling). Is met de loop der jaren wel verbeterd, maar toch : rauwe, onbehouwen bak die, als 'ie stuk gaat, best veel kost om te vervangen.
                                  Ik vond gewoon dat je hem voelde schakelen, met tussengas, maar dat vond ik net goed en des te meer gas je gaf des te rapper schakelde hij. Wat wel soms was dat hij wat last had van bunnyhopping in zeeer trage file, gelukkig doe ik bijna nooit mee aan files.

Waar ik bijna zeker van ben is dat de koppeling in een SMG I langer meegaat dan een SMG II? En ik had ook een circuitstart hoor, wat was me dat

Heb ook wel gehoord dat bij sommige gevallen hij gewoon vastslaat en niets meer aan te doen tenzij een nieuwe dokken

Comment

Ja, twijfel er ook aan, had reeds met hem telefonisch contact, was vriendelijk maar de wagen die ik op het oog had was 2 dagen later al weg. Moet zeggen dat zijn prijzen uiterst concurrentieel zijn, maar daarom niet zuiver?
                                    Hebben lang 2 zwarte CSL's te koop gestaan,als ik me niet vergis, voor een zeer "degelijke" prijs en het leek wel of niemand ze moest hebben. 1 had de gewone 19inch M3 velgen.

Ik heb gewoon meestal bij zo'n ads een gevoel en kan dat niet verklaren...

Comment

• Ge leert ermee rijden, en 'ie heeft meer dan voldoende troeven om er (samen met de magistrale M3) verliefd op te worden. That's for sure.

En er zijn er inderdaad ook die er nooit problemen mee hadden, dus 't is geen ramp, die SMG-I.

Gelukkig!

Voor mij toch 'n manueeltje.

Comment

• Voor mij ook.

Is er nooit een SMG-II to manual conversion ofzo geweest bij de E46 CSL M3?

Comment

Working...
                                        X