Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI S/RS Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Die kleine zwitserse platen vanvoor zijn dan ook weer goed, maar voor achter is het dan wel weer minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar m'n vraag was hoe je het zeker kon weten van die Hollandse RS4.
Als je kijkt naar de toerenteller (klik) dan zie je dat hij zwarte inlegplaatjes geeft. Dit staat standaard op zo'n Black Exclusive, dus de kans is al groter.
Verder zie je nog dat hij 295 km/h rijdt, maar dat is geen garantie want volgens het artikel is hij getuned. Anders zou dit wel goed overeenkomen met de opgedreven limiet tot 280 km/h van de Black Excl.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenPerfectie!! Thanks for posting Quattro_Dt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDan had ik het verkeerd verstaan.
Als je kijkt naar de toerenteller (klik) dan zie je dat hij zwarte inlegplaatjes geeft. Dit staat standaard op zo'n Black Exclusive, dus de kans is al groter.
Verder zie je nog dat hij 295 km/h rijdt, maar dat is geen garantie want volgens het artikel is hij getuned. Anders zou dit wel goed overeenkomen met de opgedreven limiet tot 280 km/h van de Black Excl.
Wat ik wil zeggen dat je bij een Audi Black Exlusive moeilijk kunt weten met weinig foto's of het nu één is, het is te zeggen, er is geen onomwikkelbaar punt die er is (buiten de achterkant van de stoelen en de stiching dan) om te weten dat het 100 zeker wél één is.
Bij de 'Audi White Exlusive' heb je dat namelijk wel, namelijk het SFR die in het wit is...
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOp 1 of andere manier vind ik die van Isle of Man echt vet, maar da's gewoon omdat die snelheid uitstralen door de achtergrond van de wetgeving
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ik hou wel van nummerplaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Dakrails hoeven er voor mij niet op. Al dan niet RS4 logo's, daar ben ik nog niet aan uit.
Comment
-
Een 'l' vergeten, ochgot, zo erg?
Anyway, kers op de taart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenLampje van de ESP brandt. Die's echt op zijn limiet gegaan eh
Comment
-
Trouwens, de Belgische nummerplaten passen heel goed op zo'n RS4, de rode letters gaan goed samen met de achterlichten en ook de RS badges die rood zijn...
Net telefoon gehad van de keuring, ze hebben het juiste type "gevonden" dus binnenkort bol ik rond met Belgische platen
Comment
-
-
Comment