Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MAZDA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Monkey Harris heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de MX-5

Maarja, die kerel is dan qua wagens ook rotverwend hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
      Monkey Harris heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de MX-5

Maarja, die kerel is dan qua wagens ook rotverwend hé.
      Toeval of niet, look-a-like Porker vindt dat ook

Ergens heeft hij gelijk, een Elise is wél een echte sportwagen. Heb eens gelezen dat een Mazda 3 zich tot een MX-5 verhoudt als een MX-5 tot een Elise. Ik geloof dat ook, en het zegt genoeg.

Ik noem het dan ook liever een sportieve wagen dan een sportwagen.

Nog even dit:

De sensatie bij een MX-5 kwam nooit van pure snelheid, niet in rechte lijn en zélfs puur qua griplevel moet ie (de NA) het afleggen tegen veel moderne hothatches. Nee, het gaat 'm om het pure gevoel en de moduleerbaarheid van de balans... Dat is toch wat ik bij mijn auto ervaar.

but the reality on sticky modern rubber has never even approached delivering on that promise
      Nog niet met de NC gereden, maar ik kan me voorstellen dat ie tegen de limiet aan énigszins teleurstelt. Juist omwille van het oude concept (ik heb het dan over dat van begin jaren 90, niet het oorspronkelijke van 60) in een modern kader.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        De sensatie bij een MX-5 kwam nooit van pure snelheid, niet in rechte lijn en zélfs puur qua griplevel moet ie (de NA) het afleggen tegen veel moderne hothatches. Nee, het gaat 'm om het pure gevoel en de moduleerbaarheid van de balans... Dat is toch wat ik bij mijn auto ervaar.
        Helemaal mee eens, ge kunt bij wijze van spreke u vollebak amuseren op een klein baantje en (naar eigen gevoel) vlot rijden...om dan voorbijgestoken te worden door een of andere monovolumer met 3 kleine kinderen op de achterbank.

En die zijn alledrie aan het wijzen/wuiven naar die grappige auto
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ergens heeft hij gelijk, een Elise is wél een echte sportwagen. Heb eens gelezen dat een Mazda 3 zich tot een MX-5 verhoudt als een MX-5 tot een Elise. Ik geloof dat ook, en het zegt genoeg.

.
          Ik zal maar zwijgen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Ik zal maar zwijgen zeker
            Een normale waarschijnlijk

Maar het gaat om het sportwagengevoel he...
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik begrijp het wel

Comment

• Iemand een gokje hoeveel pk deze MX-5 had?

Comment

Ik noem het dan ook liever een sportieve wagen dan een sportwagen.
                  Tja, ik heb 3k betaald voor mijn mx-5, voor een Britse Elise met rhd mag je al snel vijf keer zo veel rekenen. Ik ben er van overtuigd dat dat wel nog pakken beter zal rijden, maar of het de meerwaarde waard is? Een lotus is dan ook nog eens minder gebruiksvriendelijk (als DD) en heeft veel hogere onderhoudskosten.

Moest ik het geld ervoor over hebben, direct, maar momenteel als student met mijn beperkt budget kan ik mij niet direct iets beters inbeelden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Iemand een gokje hoeveel pk deze MX-5 had?

Wat is er aan gedaan?

Comment

Wat is er aan gedaan?
                      Dikke turbo.

Comment

• Onder het motto, smijt eens een dikke V8 in je miata:

From cars to motorcycles, Jalopnik is your go-to site covering everything with an engine—including automotive news, buying guides, and expert commentary from our staff.

Comment

Dikke turbo.
                          kleine 200pk?

Comment

Tja, ik heb 3k betaald voor mijn mx-5, voor een Britse Elise met rhd mag je al snel vijf keer zo veel rekenen. Ik ben er van overtuigd dat dat wel nog pakken beter zal rijden, maar of het de meerwaarde waard is? Een lotus is dan ook nog eens minder gebruiksvriendelijk (als DD) en heeft veel hogere onderhoudskosten.

Moest ik het geld ervoor over hebben, direct, maar momenteel als student met mijn beperkt budget kan ik mij niet direct iets beters inbeelden
                            Absoluut, ik denk dat dat voor een hoop MX-5 rijders geldt. Mijzelf incluis
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Dikke turbo.
                              Ma how!

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Absoluut, ik denk dat dat voor een hoop MX-5 rijders geldt. Mijzelf incluis
                              Hoi.

S1, vanzelfsprekend.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Dikke turbo.
                                  *roept eens*Lotuzzz!

Die foto
                                  Last edited by ; 22/02/2011, 17:18.

Comment

Fak. Bestaat daar een filmpje van, please?

Comment

Comment

• In Deutschelande is een speciaal model van de MX-5 verkrijgbaar genaamd Kaminari. Precies zo als ik hem zou willen, behalve dat hij weer niet verkrijgbaar is met de 2.0L. Net als de 20th edition een gemiste kans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          *roept eens*Lotuzzz!

Die foto
                                          Toch 19 uur geduurd voor je hem hád
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X