Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
Ergens heeft hij gelijk, een Elise is wél een echte sportwagen. Heb eens gelezen dat een Mazda 3 zich tot een MX-5 verhoudt als een MX-5 tot een Elise. Ik geloof dat ook, en het zegt genoeg.
Ik noem het dan ook liever een sportieve wagen dan een sportwagen.
Nog even dit:
De sensatie bij een MX-5 kwam nooit van pure snelheid, niet in rechte lijn en zélfs puur qua griplevel moet ie (de NA) het afleggen tegen veel moderne hothatches. Nee, het gaat 'm om het pure gevoel en de moduleerbaarheid van de balans... Dat is toch wat ik bij mijn auto ervaar.
but the reality on sticky modern rubber has never even approached delivering on that promise
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe sensatie bij een MX-5 kwam nooit van pure snelheid, niet in rechte lijn en zélfs puur qua griplevel moet ie (de NA) het afleggen tegen veel moderne hothatches. Nee, het gaat 'm om het pure gevoel en de moduleerbaarheid van de balans... Dat is toch wat ik bij mijn auto ervaar.
En die zijn alledrie aan het wijzen/wuiven naar die grappige auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenErgens heeft hij gelijk, een Elise is wél een echte sportwagen. Heb eens gelezen dat een Mazda 3 zich tot een MX-5 verhoudt als een MX-5 tot een Elise. Ik geloof dat ook, en het zegt genoeg.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk zal maar zwijgen zeker
Maar het gaat om het sportwagengevoel he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenErgens heeft hij gelijk, een Elise is wél een echte sportwagen. Heb eens gelezen dat een Mazda 3 zich tot een MX-5 verhoudt als een MX-5 tot een Elise. Ik geloof dat ook, en het zegt genoeg.
Ik noem het dan ook liever een sportieve wagen dan een sportwagen.
Moest ik het geld ervoor over hebben, direct, maar momenteel als student met mijn beperkt budget kan ik mij niet direct iets beters inbeelden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIemand een gokje hoeveel pk deze MX-5 had?
Wat is er aan gedaan?
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenTja, ik heb 3k betaald voor mijn mx-5, voor een Britse Elise met rhd mag je al snel vijf keer zo veel rekenen. Ik ben er van overtuigd dat dat wel nog pakken beter zal rijden, maar of het de meerwaarde waard is? Een lotus is dan ook nog eens minder gebruiksvriendelijk (als DD) en heeft veel hogere onderhoudskosten.
Moest ik het geld ervoor over hebben, direct, maar momenteel als student met mijn beperkt budget kan ik mij niet direct iets beters inbeelden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDikke turbo.
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAbsoluut, ik denk dat dat voor een hoop MX-5 rijders geldt. Mijzelf incluis
S1, vanzelfsprekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIemand een gokje hoeveel pk deze MX-5 had?
Comment
-
Comment
-
Bestaat daar een filmpje van, please?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten*roept eens*Lotuzzz!
Die foto
Comment
Comment