Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NISSAN Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
-
Zoals reeds aangehaald in een ander topic :
Heb er eentje te leen voor een paar dagen : een Black Edition :
Heb er eerlijk gezegd wat een dubbel gevoel over (heb er nu een 100-tal km mee gereden) :
ENERZIJDS :
- absoluut schitterend !
- elektronica doet alles voor je
- zeer baanvast
- zeer veel vermogen/koppel
- bijzonder snel
- laat zich zeer makkelijk rijden
- zal je enkel positief verrassen (zolang je de elektronische snufjes laat aanstaan)
- behoorlijk comfortabel
- vrij ruime koffer (als dit een vereiste zou zijn bij een sportwagen)
ANDERZIJDS :
- de elektronica doet alles voor je, is soms niet leuk, zelfs niet als je schakelt met de 'flappy paddles'
- is geen sportwagen 'pur sang' : teveel elektronica !
- rij-ervaring valt soms wat tegen : 120 km/u voelt slechts 60 km/u aan, dan is een kart aan 50 km/u leuker
- zoals elke 4x4 hoor je de vierwielaandrijving, alsof je cardanas letterlijk hoort
- is zwaar en voelt ook behoorlijk zwaar aan
- voelt soms 'lomp'
BESLUIT : bijzonder indrukwekkend wat die Japanners voor elkaar krijgen, maar in mijn ogen te perfect om nog echt leuk te zijn.
Comment
-
Ik vind het toch wel wat hebben zo'n Cube, het is in geen geval een grijze muis.
Comment
-
Ik ben al heel lang een fan van Australische toeringcar races.
Vroeger met de Nissan GT-R's in het ATCC en nu de V8 Supercars met de merken Ford en Holden.
In 2013 keert ook Nissan weer terug in het Australische V8 Supercars met de "Altima V8".
Helaas is er weinig van het kampioenschap te zien in dit deel van de wereld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk ben al heel lang een fan van Australische toeringcar races.
Vroeger met de Nissan GT-R's in het ATCC en nu de V8 Supercars met de merken Ford en Holden.
In 2013 keert ook Nissan weer terug in het Australische V8 Supercars met de "Altima V8".
Helaas is er weinig van het kampioenschap te zien in dit deel van de wereld.
http://www.autoblog.com/2012/11/05/w...ing/#continuedOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenGezien Stoner nu meedoet zou dat wel eens kunnen wijzigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDoe mijn de voorste maar, 10x gaver om te zien.
Comment
Comment