Die km-stand van die W124
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Die Brabus W124 6,5 is volledig nieuw. De auto werd pas volledig gerestaureerd. De E500 waar deze op is gebaseerd is er eentje van 1995 ( 1tje van de laatsten dus ), is helemaal uit elkaar gehaald en volledig gerestaureerd, elk schroefje... Daarom dat ie 0,0 kms heeft.
Comment
-
I hear you.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenErgens vind ik dat vet...
Anderzijds niet, omdat ik er een zonde van zou maken er mee te rijden.
Maar toch is het vet
Comment
-
Qué??Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenjammer dat ie niet open kan
voor de rest: vetheid²²²²
Comment
-
SLK blackseries heeft een vast (carbon dacht ik) dak.Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenQué??
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ola! Wist ik niet, maar zie ik toch geen naad in het dak?Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenSLK blackseries heeft een vast (carbon dacht ik) dak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIn een W124....

Als gegoten.

Telkens je dit ziet....

Wat zijn de specs van dat blok? En zijn er foto's van die kar in z'n geheel?
Comment
-
ja, da's een vast dak, je ziet in de zilveren daklijn toch geen naad waar ie moet plooien zoals hierOorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenOla! Wist ik niet, maar zie ik toch geen naad in het dak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenja, da's een vast dak, je ziet in de zilveren daklijn toch geen naad waar ie moet plooien zoals hier
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
awel, ik zat dat hier ook al te denkenOorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIs dat geen S klasse?
Comment
-
Ik vond er al iets raar aan toen ik die zag en Maybach schreef, maar m'n Euro viel niet.Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenawel, ik zat dat hier ook al te denken
Comment

Comment