Carlito is goed bezig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar om af te sluiten toch nog de schoonheid van de dag:
*gaat naar mobile.de*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDus daarom reageer jij vaak met:
WTFFFFFFFFFFFFFFF
?
Ja, dat is dan ook een nietsbetekenende uiting van mijn gevoel op dat moment.
Ik zeg nooit dat dat dan 'waarheid' is hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, dat is dan ook een nietsbetekenende uiting van mijn gevoel op dat moment.
Ik zeg nooit dat dat dan 'waarheid' is hé.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEven deze pagina nóg beter maken dan hij al is:
Wel terug een gewone grille en een ster op de kap.
Wat een VETTE ketel.
Alleen moet die fucked up lelijke MAE sticker eraf.
()
Damn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHoe is het in Duitsland, de 5de zijn we voorbij
Ander en beter.
Tenzij die kar er deze zomer nog staat, dan ga ik ervoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWagen is afgekeurd, had redelijk wat gebreken.
Ander en beter.
Tenzij die kar er deze zomer nog staat, dan ga ik ervoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar een cabrio blijft top.
1ste post@ benz topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenLekker! behalve de achterlichten....
1ste post@ benz topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenCoiffeurs hebben we niet nodig in dit topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenLekker! behalve de achterlichten....
1ste post@ benz topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenCoiffeurs hebben we niet nodig in dit topic.
Das toch 1 en al onzin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEven deze pagina nóg beter maken dan hij al is:
Wel terug een gewone grille en een ster op de kap.
Andere velgen, maar voor de rest ferm!
Zo een boot wil ik wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJe gaat er nog van leren houdenmooiste type benz ooit...
vanaf ronde koplampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWas inderdaad te verwachten.
Nuja, als troostprijs heb ik een kwartier met een 300SL Roadster mogen rijden, ook goed als je het mij vraagt
Is dit trouwens niets:
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
mooi uitgerust, vraag is natuurlijk welke problemen het zijn. Werd trouwens eerst voor 1.000 euro meer aangeboden (zonder motorproblemen vermeld)
Comment
Comment