Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft er toevallig iemand foto's van het Zagato 500 SEC Shooting Brake ding?

Comment

• Daar had ik nog nooit van gehoord! Uit nieuwsgierigheid even snel gegoogled, maar dit is alles wat ik gevonden heb. Lang leve de Russische sites

Comment

• Doet me sterk denken aan de achterruit van de ML.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          houtinleg los, etc...
          is typisch bij de 123, ik heb het ooit jann nog eens gevraagd of het bij de zijne ook was

Comment

• Comment

• Bron: autowerksphoto.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Té zalig!
                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  is typisch bij de 123, ik heb het ooit jann nog eens gevraagd of het bij de zijne ook was

I know.

Maar nog typischer voor bakken waar niet voor gezorgd geweest is. Of die vochtig stonden, of die in hitte rondreden.

Comment

• waarschijnlijk misschien wel, maar toch...mijne was binneslaper en die had dat na ik geloof 15 jaar

loctite ertussen hielp niet, zebrano is sterk

Comment

• fak wat een kar, maar dat mag ook wel voor die prijs

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Voor mij nog steeds een droomwagen, voor de meesten een gedrocht.

Comment

• Is dat de straatversie van die Le Mans-bolide die daar is opgestegen?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                              Is dat de straatversie van die Le Mans-bolide die daar is opgestegen?
                              niet volledig, die wat opsteeg was de opvolger van de clk-gtr, maar ik kom niet meteen op zijn naam
                              2x opgestegen trouwens...
                              tijdens een rit de dag voor de race ook nog een keertje

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• hallucinante beelden

Dumbreck en Webber mogen content zijn dat ze dat overleefd hebben

Comment

• zijt maar zeker ja
                                  Ze hebben geluk gehad dat net op de plaats dat de wagen is terechtgekomen de bomen gekapt waren, ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als hij vol op de bomen was geknald...of ergens op een andere plek tussen het publiek in (history repeating itself )

Comment

• Zalig, die zwarte 300SL zonder voorbumper!

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                    niet volledig, die wat opsteeg was de opvolger van de clk-gtr, maar ik kom niet meteen op zijn naam

CLR

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      CLR
                                      Juist, dat was het.
                                      Ik herinner mij die race nog goed, de dag voor de race het eerste "opstijgen" (de foto's hierboven dus) waarna Mercedes onmiddelijk al hun wagens terug binnenroept (well duh...) om dan een klein extra lipje op de voorspoiler te zetten en dan te beweren dat er 25% meer downforce zou zijn hierdoor....
                                      En dan tijdens de race (net op het einde van 1 van de live-uitzendingen van Eurosport) opeens beelden van de merc die de lucht invliegt en in het bos terechtkomt...
                                      Last edited by quadrifoglio; 05/12/2007, 18:40.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

tof ding... full option 300CE-24 op LPG voor weinig geld.
                                        Elektrische zetels, orthopedische zetels, automatische airco, originele becker, elektrische zonnegordijntjes,...

Alleen jammer van de taksen en het feit dat hij niet helemaal op punt zou staan...
                                        Moest dat ding al 25 jaar oud geweest zijn (wat jammer genoeg nog niet het geval is) ging ik eens zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                          Zalig, die zwarte 300SL zonder voorbumper!
                                          Rennversion.

Comment

Working...
                                          X